جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
دفاع مقدس گنج بی پایانی است که باید استخراج شود و به نسل جوان منتقل شود
08 مهر 1397 - 10:58
شناسه : 5718
11

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اختتمایه نمایشگاه هفته دفاع مقدس ارومیه در گفتگوی اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : این نمایشگاه بهانه ی می باشد برای یاد آوردی یک حماسه بسیار عظیم ، هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمام قدرت ها و مستکبرین جهان که پیروزی دلاورمردان رزمنده ی ایران تمام جهان را […]

ارسال توسط :

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اختتمایه نمایشگاه هفته دفاع مقدس ارومیه در گفتگوی اختصاصی با سیلوانانیوز گفت : این نمایشگاه بهانه ی می باشد برای یاد آوردی یک حماسه بسیار عظیم ، هشت سال دفاع مقدس در مقابل تمام قدرت ها و مستکبرین جهان که پیروزی دلاورمردان رزمنده ی ایران تمام جهان را مات و مبهوت خود کرد .

 

 

سردار شهسواری  در ابتدای سخنان خود گفت : گرامی می داریم یاد و نام شهدای بزرگواری که جان در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند و در راه خدا عند ربهم یرزقون شدند یاد همه ی آنها را گرامی میداریم و امام شهدا بیان گذار کبیر انقلاب اسلامی روحش قرین رحمت باد  .

 

وی افزود: ۸۰ کشور با تمام تجهیزات لوجستیکی ٫نظامی٫ مالی  در مقابل ایران عزیز اسلامی ، پشت رژیم بعثی عراق به‌ عنوان جنگ نیابتی علیه اسلام واقعی ایستادند. در واقع تمامیت کفر در مقابل تمامیت اسلام. و این اسلام بود که پیروز شد.

امامت و فرماندهی امام بزرگوار و تبعیت امت از فرمان امام جان‌های پاکی که شهدای انقلاب اسلامی در راه خدا دادند ثمره آن این شد که ما الان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در قله اقتدار ایستاده‌ایم و با عزت و با صلابت همان شعاری که اول انقلاب می گفتیم نه شرقی نه غربی استقلال ازادی جمهوری اسلامی و شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در همان قله اقتدار ایستاده‌ایم همان شعارها را با صدای بلند ندا می‌دهیم.

 

ایشان تاکید کرد : عظمت و ابهت دفاع مقدس و آنچه که در آن رخ داد به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری یک گنج بی پایانی است که باید استخراج شود و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد. این ذره ای بسیار اندک از دریا و اقیانوس بسیار عظیمی است که در دفاع مقدس وجود دارد.

 

سردار شهسواری تاکید کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار برادران نیروهای مسلح ارتش و نیروی انتظامی و همه مدیران و مسئولانی که در این نمایشگاه ذی ربط بودند توانست در حد وسع آنچه که در توان داشتیم و می توانست مشاهده گردد را نشان بدهیم وگرنه اگر قرار باشد واقعیت های دفاع مقدس را بتوانیم به مردم نشان دهیم قطع یقین زمان و تلاش ها و فرصت زیادی را می طلبد .

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی خطاب به مردم گفت : امام بزرگوارمان فرمودند که مردم ما ولی نعمت ما هستند٫ولی نعمت های ما هشت سال دفاع مقدس را جانانه و هم مالی پشتیبانی کردند و هم فرزندان خود را در راه انقلاب اسلام به خدا هدیه دادند و هم اموالشان را بخشیدند و ۸ سال هم با سرافرازی ایستاده‌اند امروز ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم . همه با هم در مقابل تمامی تنگناهایی که استکبار جهانی آمریکا و هم پیمانانش امروز در فضای اقتصادی کشور با تحریم بوجود آورده اند ایستادگی خواهیم کرد و به امید خدا درس فراموش نشدنی را به آمریکا و متحدشان خواهیم داد.

روشن ترین پیام را امام فرمودند: این ملت و مردمی که ما داریم حتی از امت زمان رسول اکرم (ص) بهتر است. این مردم ولی نعمت ما هستند و ما تمام قد به احترام مردم شجاع و متدین دلاورمرد سر تعظیم فرود می آوریم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.