پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
آغاز نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان “شهرنگار” در ارومیه
14 بهمن 1400 - 17:14
شناسه : 15923
13

به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه اسکندر حیدری اظهار داشت: با دستور شهردار ارومیه، “شهرنگار” پذیرای همه تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالین این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.   وی ادامه داد: […]

ارسال توسط :

به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه اسکندر حیدری اظهار داشت: با دستور شهردار ارومیه، “شهرنگار” پذیرای همه تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالین این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در بیست و نهمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهر های ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه به عنوان رئیس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای کشور تعیین شده است، و در همین راستا اهتمام جدی به تولید محتواهای رسانه‌ای در راستای اهداف مدیریت شهری و بهره‌گیری از توان فکری اصحاب رسانه و خرد جمعی برای نیل به این اهداف، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و نخستین جشنواره “شهرنگار” طراحی و به مرحله عملیاتی رسیده است.

 

حیدری با اشاره به اینکه تلاش شده است همه گروههای اجتماعی دغدغه‌مند در این جشنواره مشارکت داشته باشند خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره در ۲ بخش تخصصی، مختص رسانه‌نگاران و خبرنگاران و نیز بخش عمومی، مختص کلیه شهروندان، موضوعات و قالبهایی تعیین کرده که سطح دربرگیری را گسترده کرده و عموم علاقمندان به مباحث شهری به ویژه فعالان رسانه‌ای در این رویداد رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

 

رییس نخستین جشنواره شهرنگار همچنین از حضور اساتید و متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات کلانشهر ارومیه در ترکیب هیات داوران به عنوان یک امتیاز برای کیفی سازی سطح جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد ساختار قوی و حرفه‌ای شهرنگار، انگیزه تولیدات خوب و باکیفیت را بالا ببرد.

 

به گفته حیدری، دبیرخانه جشنواره شهرنگار دائمی بوده و تلاش خواهد شد هر سه ماه یک‌بار، به صورت فصلی، این رویداد فرهنگی- رسانه‌ای در مرکز استان برگزار شود.

 

وی گفت: هدف مدیریت شهری این است که محتواهای تولیدی اصحاب رسانه به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری منجر شود.

 

حیدری تاکید کرد: آثار هنری فاخر که مورد تایید هیات داوران باشند، خریداری شده و در فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر و یا رسانه‌های جمعی به نمایش در خواهند آمد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.