جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
آیبن آزادی زندانیان نیازمند آذربایجان غربی
24 تیر 1403 - 2:42
شناسه : 20647
5

آیبن آزادی زندانیان نیازمند آذربایجان غربی در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم.  عتباتی گفت: ۱۳۸ زندانی نیازمند از ابتدای ماه محرم در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم از زندانهای آذربایجان غربی آزاد شدند. روز شنبه ۲۳ تیر ماه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و […]

ارسال توسط :

آیبن آزادی زندانیان نیازمند آذربایجان غربی در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم.  عتباتی گفت: ۱۳۸ زندانی نیازمند از ابتدای ماه محرم در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم از زندانهای آذربایجان غربی آزاد شدند.
روز شنبه ۲۳ تیر ماه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، آیبن آزادی زندانیان نیازمند استان در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم در زندان ارومیه برگزار شد.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این آیین با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفای حضرت بیان داشت: در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم که استان آذربایجان غربی بنیانگذار آن بوده با کمک خیرین، ستاد دیه و ارفاقات قانونی که قضات استان در ۲۰۰۰ مورد دیدار چهره به چهره ای که در سه ماهه اول با زندانیان داشته اند زمینه اشتغال تعدادی از واجدین شرایط فراهم شده است.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برکات پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم گفت: با اجرای این پویش از ابتدای ماه محرم تعداد ۱۳۸ زندانی نیازمند و واجد شرایط از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند و امیدوارم تا پایان این پویش که تا اربعین ادامه خواهد داشت شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند واجد شرایط باشیم.
عتباتی در پایان خطاب به افرادی که در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می بخشم آزاد شدند گفت که به یاد داشته باشند که به حرمت خون‌های پاک شهیدان کربلا بخشیده شده و یا آزاد شده اند به همین دلیل نه تنها باید حرمت نگه دارند و دوباره راه خطا نروند، بلکه خود دستگیر افراد نیازمند بوده و بخشنده باشند.
فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز در ابتدای این آیین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آزادی زندانیان نیازمند از ابتدای سال ارائه و بیان داشت که بخشی از آزادی های صورت گرفته با کمک ستاد دیه و کمک های مردمی بوده و بخشی دیگر با اعطای ارفاقات قانونی در دیدار چهره به چهره قضات استان با زندانیان در سه ماهه اول سال صورت پذیرفته است.
شایان ذکر است در پایان این آیین، احکام آزادی تعدادی از زندانیانی که در قالب این پویش آزاد می شدند توسط دکتر عتباتی و مجیدی به آنها اهداء شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.