جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
اراضی ملی منابع طبیعی  به دولت برگردانده شد
03 شهریور 1403 - 9:22
شناسه : 20864
3

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی :۱۵۸۳۴۶ متر مربع مراتع و اراضی ملی منابع طبیعی با دستور قاطع قضایی رفع تصرف و به دولت برگردانده شد. دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  گفت در پی گزارشات واصله ۷۲۰۰۰ متر مربع از مراتع ملی یکی از روستا های شهرستان اشنویه توسط اشخاص حقیقی به […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی :۱۵۸۳۴۶ متر مربع مراتع و اراضی ملی منابع طبیعی با دستور قاطع قضایی رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.
دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  گفت در پی گزارشات واصله ۷۲۰۰۰ متر مربع از مراتع ملی یکی از روستا های شهرستان اشنویه توسط اشخاص حقیقی به طریق شخم زنی و نیز مقدار ۸۶۳۴۶ متر مربع از طریق غرس اشجار تصرف گردیده بود
وی افزود در راستای صیانت از انفال بیت المال و پاسداری از منابع طبیعی و مراتع ملی و با هماهنگی اداره منابع طبیعی و همچنین ضابطین انتظامی نسبت به شناسایی مجرمین و تشکیل پرونده قضایی اقدام لازم توسط دادستان شهرستان اشنویه معمول و جهت رفع تصرف از مراتع مزبور و نیز اعاده به وضع سابق دستورات قضایی صادرگردید.
عتباتی افزود در همین راستا مجموعاً ۱۵۸۳۴۶ متر مربع از اراضی و مراتع ملی و منابع طبیعی از ید متصرفان خارج و پس از اصلاح محل و تخریب دیوار بلوکی تعبیه شده مراتع ملی شهرستان اشنویه برگردانده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.