عادل فردوسی پور بعد از چندین سال دوری از گزارشگری مسابقات فوتبال توانست بار دیگر به این میدان بازگردد و این کار را با گزارشگری در یک لایو اینستاگرامی انجام داد؛ لایوی که به طور میانگین بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار بیننده داشت و در بیشترین حالت خود به بیش از ۸۱۰ هزار بیننده هم رسید؛ آماری که شاید به پای میلیونها بیننده تلویزیونی نرسد اما در اولین گامی که محبوبترین مجری دهه اخیر تلویزیون به یک برنامه اینترنتی روی آورد، آماری جالب توجه به نظر میرسد.
از روزهای اخیر و با اعلام خبر اینکه فردوسی پور قرار است در شبکه اجتماعی اینستاگرام و در اکانت AFC فارسی به گزارشگری بازی فینال جام باشگاههای آسیا بپردازد، عدد دنبال کنندگان این اکانت ساعت به ساعت افزایش یافت. این اکانت که زیر ۲۰۰ هزار دنبال کننده داشت حالا بیش از ۲.۸ میلیون بازدید کننده دارد، این یعنی یک افزایش ۲.۶ میلیونی از کاربران واقعی آنهم در عرض ۲۴ ساعت. موضوعی که در کمپینهای مارکتینگی، چندین میلیارد تومان هزینه دارد.
ثبت دیدگاه