جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
اشتباه صهیونیست‌ها و بازسازی ارتش مقاومت در غزه
13 تیر 1403 - 1:16
شناسه : 20572
5

✴️ اشتباه صهیونیست‌ها و بازسازی ارتش مقاومت در غزه   🔸جنایت دامنه‌دار صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری و قتل عام ده‌ها هزار نفر از فلسطینی‌ها هر چند نشان از جنایت‌پیشگی و خونخواری باند پلید صهیونیسم دارد، اما در بعد دیگر حکایت از حماقت و بلاهت بی‌پایان آن‌ها نیز داشته و با نگاهی به روندها […]

ارسال توسط :

✴️ اشتباه صهیونیست‌ها و بازسازی ارتش مقاومت در غزه

 

🔸جنایت دامنه‌دار صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری و قتل عام ده‌ها هزار نفر از فلسطینی‌ها هر چند نشان از جنایت‌پیشگی و خونخواری باند پلید صهیونیسم دارد، اما در بعد دیگر حکایت از حماقت و بلاهت بی‌پایان آن‌ها نیز داشته و با نگاهی به روندها و رویکردها متوجه عمق این بلاهت می‌شویم. تقریبا خانواده‌ای در غزه نیست که یک یا چند نفر از اعضای خودش را از دست نداده باشد؛ خیلی از خانواده‌ها که کلا قتل‌عام شدند. با این حال، عشیره‌های فلسطینی بزرگ و دارای جمعیت قابل توجهی هستند.

 

🔸در غزه، از همان ابتدا که جنبش حماس تشکیلات خودگردان را از قدرت خلع کرد، گروه قابل توجهی با این اقدام، به ویژه در افتادن با صهیونیست‌ها مخالف بودند. این گروه هر چند پس از حملات مکرر رژیم به غزه آرام آرام کوتاه آمدند و برخی از آ‌ن‌ها نیز شروع به همکاری با دولت حماس کردند، ولی از اقدام نظامی و پیوستن به تشکیلات نظامی خودداری می‌کردند. دلیل این مساله نیز مشخص بود؛ آن‌ها می‌گفتند صهیونیست‌ها خونخوار و جنایتکار هستند و ما قدرت درافتادن با آن‌ها را نداریم.

 

🔸محاصره ۱۷ ساله غزه و سختگیری‌ها و حملات متعدد و ترورها در طول این ۱۷ سال باعث تغییرات شگرفی در رویکردها به مقاومت شد تا جایی که اکثریت قریب به اتفاق ساکنان در چند سال گذشته پذیرفتند که آنچه مقاومت انجام می‌دهد بهترین است، چرا که مردم غزه به خوبی رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها با فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و همکاری و همراهی تشکیلات محمود عباس برای تعقیب، ترور و دستگیری رزمندگان مقاومت و نابودی زیرساخت‌ها و منازل مردم را دیده بودند.

 

🔸این مساله اثر شگرفی در مردم غزه داشت و باعث شد تا مقاومت وقتی خواست عملیات بزرگ طوفان الاقصی را انجام دهد با خیال راحت دست به این اقدام بزند، چرا که مردم غزه حامی کامل مقاومت بودند و پس از ۱۷ سال محاصره برایشان مرگ در جنگ با مرگ در گرسنگی هیچ تفاوتی نمی‌کرد. این بزرگ‌ترین و مهمترین حماقت رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود. آن‌ها فکر می‌کردند با محاصره و فشار بر غزه و تبلیغ اینکه مقصر حماس و گروه‌های مقاومت هستند، باعث جدایی جامعه از اصل مقاومت می‌شوند.

 

🔸اما هجوم وحشیانه به غزه و کشتار بیش از ۴۰ هزار نفر زن و کودک و پیر و ویرانی بخش بزرگی از غزه نشان داد که صهیونیست‌ها اشتباه فاحشی می‌کردند. اشتباه فاحش دوم آن‌ها وقتی صورت گرفت که به صورت هدفمند دست به کشتار و ویرانی زدند. این کشتار و ویرانی، با هدف ترساندن مردم غزه و حتی منطقه صورت می‌گرفت ولی طبق معمول نتیجه عکس داشت چرا که اصولا جنایت و خونریزی به سبک و شیوه امریکا و رژیم صهیونیستی و سپس تلاش برای سفیدشویی در رسانه‌ها، اصلا نتیجه نمی‌دهد.

 

🔸با این کشتار و ویرانی، صهیونیست‌ها یک ملت را «منتقم» کرده‌اند؛ امروز خیلی‌ها در غزه هستند که می‌خواهند از دشمن انتقام بگیرند، آن‌ها همه کس و کار خود را از دست داده و عملاً چیزی برای از دست دادن ندارند. اگر سابق بر این در هر خانواده‌ فلسطینی دو تا سه نفر عضو گروه‌های مقاومت بودند، امروز این گروه‌ها با سیل مردانی مواجه هستند که می‌خواهند داوطلبانه به عضویت یگان‌های رزمی درآمده و از دشمن انتقام بگیرند. با حماقت دشمن که فکر می‌کرد می‌تواند رزمندگان فلسطینی را نابود کند، امروز ده‌ها هزار نفر حاضر هستند جای آن‌ها را بگیرند.

 

🔸به عنوان مثال، منابع ویژه در گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند تمامی گردان‌های مقاومت در غزه، سیلی از درخواست جوانان غزه را برای حضور داوطلبانه در گردان‌های مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی دریافت کردند. منابع نزدیک به گردان‌های الاقصی و شهید عمر القاسم گفتند این درخواست‌ها برای خدمت نظامی تنها به ۲ جنبش بزرگ حماس و جهاد اسلامی محدود نمی‌شود و به حدی زیاد است که گروه‌های مقاومت در حال رایزنی برای تامین بودجه مالی جذب سرباز و آموزش آنها هستند.

 

🔸نباید از کنار این موضوع به سادگی گذشت، جنایت دشمن، خونی که از مردم بی‌گناه غزه ریخته، ویرانی که به بار آورده درخت انتقام را چنان تنومند و پربار کرده که به زودی شاهد تشکیل ارتشی از مقاومت در غزه هستیم که به لحاظ تعداد دو برابر و شاید هم بیشتر و به لحاظ انگیزه برای مبارزه ده‌ها برابر برادران و پدران خود قدرت دارند. بر همین اساس است که می‌گویم دشمن یک هفت اکتبر دیگر بدهکار است و به زودی خواهد دید که این بار چه بلایی بر سر شهرک‌های اشغالی اطراف غزه درخواهد آمد… آن‌ها این بار برای همیشه آزاد خواهند شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.