جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
بازدید سحرگاهی ۵ ونیم ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان ارومیه
09 مرداد 1403 - 0:27
شناسه : 20741
5

بازدید سحرگاهی ۵ ونیم ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان ارومیه/آزادی ۴ زندانی در جریان بازدید عتباتی و همراهان دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی سحرگاه روز دوشنبه ۸ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات و دادستان مرکز استان در بازدیدی ۵ونیم ساعته […]

ارسال توسط :

بازدید سحرگاهی ۵ ونیم ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان ارومیه/آزادی ۴ زندانی در جریان بازدید عتباتی و همراهان
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی سحرگاه روز دوشنبه ۸ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات و دادستان مرکز استان در بازدیدی ۵ونیم ساعته از زندان ارومیه بازدید.کرد.
عتباتی و همراهان ابتدا از بخش مراقبت الکترونیک زندان بازدید و از چگونگی استفاده زندانیان از پابند الکترونیک اطلاع حاصل کردند سپس در کانون اصلاح و تربیت حاضر شدند و ضمن بازدید از بخشهای مختلف آن با مددجویان گفتگو و مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم را صادر نمودند.
سپس از بند نسوان و کارگاههای فرشبافی و خیاطی آن بازدید و پای صحبتهای برخی از مددجویان نشستند و دستورات لازم را به درخواست‌های آنان صادر نمودندو متعاقب آن مهد کودک مخصوص فرزندان مادرانی که محبوس بودند را بازدید و از کم و کیف خدمت رسانی به ایشان اطلاع حاصل کردند.
برنامه بعدی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان بازدید از کارگاههای حرفه آموزی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان شامل کارگاه فرشبافی، خیاطی، شیرینی پزی، نجاری، مبل سازی و نانوایی بود که زندانیان زیادی در آنها مشغول کار و حرفه آموزی بودند.
عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بندهای مختلف زندان مرکزی ارومیه حضور یافتند و در داخل بندها با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۱۳۰ نفر از آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.
شایان ذکر است با پیگیری ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۴ نفر از زندانیان واجد شرایط که دو نفر آنها از نسوان بودند در جریان بازدید از زندان آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.