جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
بازدید ۴ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان میاندوآب
17 مرداد 1403 - 0:30
شناسه : 20801
6

بازدید ۴ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان میاندوآب آزادی ۳ نفر و موافقت با مرخصی ۱۲نفر حاصل  گردید. دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات،دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میاندوآب […]

ارسال توسط :

بازدید ۴ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان میاندوآب

آزادی ۳ نفر و موافقت با مرخصی ۱۲نفر حاصل  گردید.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات،دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میاندوآب و مدیر کل زندانهای استان در بازدیدی سه ونیم ساعته از زندان میاندوآب بازدید کردند.
عتباتی و همراهان ابتدا در کلاس آموزشی حفظ و قرائت قرآن کریم زندان میاندوآب حاضر شدند و دقایقی را با مددجویان به زمزمه کلام وحی پرداختند.
معاون دادستان انتظامی قضات فرصت پیش آمده را غنیمت شمرد و در نشستی صمیمی با مددجویان به صحبت پرداخت.
وی خطاب به زندانیان حاضر در کلاس که حدود ۸۰ نفر بودند گفت قرآن آثار و برکات بی نظیری در زندگی دارد و این انتخاب شما بسیار ارزشمند است.
وی افزود رابطه با خدا را فراموش نکنید وتقویت کنید چرا که خدا شما را فراموش نمی کند و یقینا کمکتان می کند.
این مقام مسئول ادامه داد نماز و قرآن بهترین راه ارتباط با خداست لذا از ذکر خدا غافل نشوید.
معاون دادستان انتظامی قضات افزود حفظ و قرائت قرآن یک سرمایه هست قدر این سرمایه را بدانید.
وی با اشاره به سختی زندان گفت زندگی فراز و نشیب دارد که شما در نشیب زندان قرار گرفته اید و این امتحان الهی است که باید تلاش شود از این امتحان سربلند بیرون آیید چرا که زندان جای تفکر و اندیشه است برای رشد و تعالی معنوی و بهبود وضعیت زندگی و این زندان بهانه ای هست که باید موجب تعالی شما شود.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بندهای مختلف زندان میاندوآب حضور یافتند و سپس درواحد فرهنگی زندان با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۶۰ نفر از آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.
شایان ذکر است با پیگیری ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۳ نفر از زندانیان واجد شرایط در جریان بازدید از زندان آزاد و با مرخصی ۱۲ نفر از زندانیان موافقت به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.