چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
تداوم طرح یکشنبه های تولید در آذربایجان‌غربی/ ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شد
18 تیر 1403 - 1:03
شناسه : 20609
6

طرح ابتکاری یکشنبه‌های حمایت از تولید در حالی در آذربایجان غربی ادامه یافت که تاکنون ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شده و بخش اعظم آنها نیز اجرایی شده است.  استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و بیست و یکمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت های جعبه کارتن نریمان آردی […]

ارسال توسط :

طرح ابتکاری یکشنبه‌های حمایت از تولید در حالی در آذربایجان غربی ادامه یافت که تاکنون ۵۸۰ طرح برای کمک به صنعت تصویب شده و بخش اعظم آنها نیز اجرایی شده است.

 استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و بیست و یکمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت های جعبه کارتن نریمان آردی و یکتا چوب سبز اندیشان در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی، اداره کل تامین اجتماعی، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل امور مالیاتی و شرکت آب منطقه ای و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل است که استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  گفت: مشکلات اصلی واحد های امروز تغییر کاربری و درخواست زمین بود که مقرر شد بعد از بررسی زمین به آنان اعطا شود.

جواد کرمی افزود: تا کنون در طی کمتر از سه سال گذشته، ۲۷۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید، ۵۸۰‌ طرح تصویب و ۸۹ درصد مصوبات اجرایی شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.