چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
جشن ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت در مسجد اهل سنت امام شافعی با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
18 مهر 1401 - 11:56
شناسه : 18239
14
اختصاصی سیلوانانیوز

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم جشن هفته وحدت که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم، مسئله وحدت و برادری را به عنوان یک موضوع محوری بیان کرده است. وی تصریح کرد: همچنین خداوند متعال، پرهیز از جدایی و تفرقه را به عنوان وظیفه شرعی مسلمانان شمرده و […]

ارسال توسط :

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم جشن هفته وحدت که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم، مسئله وحدت و برادری را به عنوان یک موضوع محوری بیان کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین خداوند متعال، پرهیز از جدایی و تفرقه را به عنوان وظیفه شرعی مسلمانان شمرده و فرموده است که به ریسمان الهی چنگ زنید و هرگز متفرق نشوید و بنابراین همه مکلف به رعایت دستورات الهی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بی‌تردید مسئله وحدت به اندازه‌ای مهم است که هر کس به این مسئله اهمیت ندهد و به اختلافات دامن زند خداوند متعال وعده عذاب عظیم داده است و بنابراین باید اخوت، صمیمت و برادری مورد اهمیت قرار گیرد.

🔹 وی افزود: وجود مقدس پیامبر(ص)، اهل‌بیت(ع) و بزرگان دینی همیشه مردم را به اتحاد و وحدت دعوت کرده و از سوی دیگر اگر مسلمانان اتحاد داشته باشند، بی‌شک نصرت الهی نازل شده و می‌توانند در دنیا آقایی و سروری کنند اما در صورت تشدد، عنایت خداوندی برداشته شده و کافران بر مسلمانان مسلط می‌شوند.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و بنابراین در این شرایط باید با وحدت و برادری و صمیمیت، نقشه دشمن را نقش برآب کرد و از سوی دیگر امام خمینی(ره) فرمود که آمریکا شیطان بزرگ بوده و کار او تفرقه است و قصد جدایی بین پیروان مذاهب اسلامی را دارد تا در این شرایط بین مسلمانان فتنه‌انگیزی کند.

تولیدی مهرماه

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.