جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
حزب‌الله از یک راکت جدید سنگین رونمایی کرد
30 تیر 1403 - 0:26
شناسه : 20677
3

امروز یک اتفاق خیلی جالب افتاد و به نظرم مهم و قابل توجه است. حزب‌الله از یک راکت یا موشک جدید سنگین رونمایی کرده که توسط بخش مهندسی یا به عبارت بهتر صنایع نظامی مقاومت لبنان طراحی و ساخته شده است. آنگونه که در بیانیه حزب الله آمده برای هدف قرار دادن پایگاه رویشان العلم […]

ارسال توسط :

امروز یک اتفاق خیلی جالب افتاد و به نظرم مهم و قابل توجه است. حزب‌الله از یک راکت یا موشک جدید سنگین رونمایی کرده که توسط بخش مهندسی یا به عبارت بهتر صنایع نظامی مقاومت لبنان طراحی و ساخته شده است. آنگونه که در بیانیه حزب الله آمده برای هدف قرار دادن پایگاه رویشان العلم در بلندی‌های اشغالی کفر شوبا شمالی‌ترین نقطه سرزمین‌های اشغالی، حزب الله از این موشک جدید که نامش را «وابل» گذاشته استفاده کرده است.

چندی پیش نیز حزب‌الله برای هدف قرار دادن برخی پایگاه‌های دشمن در نوار مرزی شمال فلسطین اشغالی از موشکی به نام جهاد مقنیه رونمایی کرده بود که البته تصویری از این راکت یا موشک نتشر نشد اما این موضوع مشخص می‌کند که بخش مهندسی و طراحی تسلیحاتی حزب الله بر اساس نیازها و وقعیت اقدام به ساخت تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز خود می‌کند و از این بابت باید گفت حزب الله یک گام بلند و اساسی از دیگران جلوتر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.