جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین دیدار سراسری پیشکسوتان
04 مهر 1403 - 18:29
شناسه : 20937
3

حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین دیدار سراسری پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از آنها/ عتباتی گفت: پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چشم و چراغ و مایه افتخار ما هستند و امنیت و جایگاهی که ایران عزیز دارد مرهون ایثارگری های آنان هست. صبح روز چهارشنبه ۴ […]

ارسال توسط :

حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین دیدار سراسری پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از آنها/ عتباتی گفت: پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چشم و چراغ و مایه افتخار ما هستند و امنیت و جایگاهی که ایران عزیز دارد مرهون ایثارگری های آنان هست.
صبح روز چهارشنبه ۴ مهرماه آیین تجلیل از پیشکسوتان، فعالان دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهداء و ایثارگران و مردم ولایی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
در این همایش که همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد شرکت کنندگان در این همایش به صورت وبیناری با رهبر معظم انقلاب دیدار و از فرمایشات معظم له بهره مند شدند.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان گفت: پیشکسوتان، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و فعالان دفاع مقدس چشم و چراغ و مایه افتخار هستند و امنیت و جایگاهی که امروز ایران عزیز دارد مرهون ایثارگری های این عزیزان است.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: مردم و مسئولان باید طوری عمل کنند که شرمنده شهدا نباشیم و با گذشت و کار جهادی و پیروی از ولی فقیه راه آنها را ادامه دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.