یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
حملات هوایی به بندر الحدیده در یمن
31 تیر 1403 - 14:19
شناسه : 20695
3

می‌گویند رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، نیروگاه برق و انبار مازوت آن حمله کرده است. این رژیم بدون همکاری امریکا و انگلیس، بدون حضور سوخترسان‌ها، بدون لجستیک امریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. این حمله در واقع، یک حمله امریکایی- انگلیسی است. رژیم بچه‌کش با جنگده‌های اف-۳۵ که این همه روی آن مانور می‌دهند و […]

ارسال توسط :

می‌گویند رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، نیروگاه برق و انبار مازوت آن حمله کرده است. این رژیم بدون همکاری امریکا و انگلیس، بدون حضور سوخترسان‌ها، بدون لجستیک امریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. این حمله در واقع، یک حمله امریکایی- انگلیسی است. رژیم بچه‌کش با جنگده‌های اف-۳۵ که این همه روی آن مانور می‌دهند و به درد هیج نمی‌خورد، با لود کامل بمب در محفظه داخلی می‌تواند به هدفی در فاصله یک هزار کیلومتری (آن هم در صورت استفاده نکردن از پس‌سوز و درگیر نشدن هوایی، به شکل یک خط مستقیم) حمله کند. فاصله ۴ هزار کیلومتری رفت و برگشت تا یمن، که بدون شک با همکاری سعودی‌ها و مصری‌ها بوده یک همکاری گسترده‌تر امریکایی‌ را هم به دنبال داشته است.

این حمله به شدت تلافی خواهد شد، صهیونیست‌ها توان تکرار چنین حملاتی را ندارند و فقط یک حمله نمادین است. با اصابت چند پهپاد دیگر به تل‌آویو و رمانده شدن تروریست‌های چند ملیتی رژیم اشغالگر متوجه خواهد شد که چنین حماقت‌هایی باعث نجاتش نخواهد شد، بلکه باعث غرق شدن بیش از پیش در باتلاقی می‌شود که ساخته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.