پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای فروش سموم کشاورزی
27 خرداد 1402 - 8:57
شناسه : 19001
8

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت های مشهور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال خبر داد سرهنگ کارآگاه صادق شکری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش […]

ارسال توسط :

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت های مشهور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ کارآگاه صادق شکری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت های مشهور می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی در ادامه گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند متهم از آنان با این روش کلاهبرداری و سپس متواری شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم؛ متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

 

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک، به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی ۳۰ میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

سرهنگ شکری در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده است می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان – اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۲۱۸۲۳۱۴۶ تماس حاصل نمایند.

 

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.