سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
دو جلسه کمیته مشورتی پیگیری پرونده‌های ویژه و مهم آذربایجان غربی
29 مهر 1403 - 23:14
شناسه : 21123
3

دو جلسه کمیته مشورتی پیگیری پرونده‌های ویژه و مهم آذربایجان غربی، ظهر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه با حضور رئیس کل دادگستری استان ظهر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه هفتاد و پنجمین و هفتاد و ششمین جلسه کمیته مشورتی پیگیری پرونده‌های ویژه و مهم با حضور دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز […]

ارسال توسط :

دو جلسه کمیته مشورتی پیگیری پرونده‌های ویژه و مهم آذربایجان غربی، ظهر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه با حضور رئیس کل دادگستری استان
ظهر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه هفتاد و پنجمین و هفتاد و ششمین جلسه کمیته مشورتی پیگیری پرونده‌های ویژه و مهم با حضور دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان، مدیران قضایی و ضابطین برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان در این جلسه به اهمیت کمیته مشورتی اشاره و گفت: کمیته مشورتی پرونده‌های مهم و ویژه یک ظرفیت علمی و تخصصی است که کمک می‌کند پرونده در مسیر درست و نتیجه بخش حرکت کند و رای متقن و مستحکم در آن صادر شود.
عتباتی اضافه کرد: در این جلسات دو پرونده مهم و خاص مربوط به مرکز استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات فنی و علمی حاضرین استماع و مباحث ارزشمندی تبادل نظر گردیدند که ییقنا به پیشبرد مطلوب پرونده کمک می کند.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم ضمن تشریح موضوعات دو پرونده تاکید کرد: ظرفیت کمیته مشورتی برای تصمیم گیری درست مقام رسیدگی کننده بسیار موثر است.
در ادامه به ترتیب هر دو پرونده مطرح و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر گردید و پس از حدود ۳ ساعت جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.