چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تخفیف مجازات اعدام ماموستاخضرنژاد خبر داد
23 خرداد 1403 - 0:53
شناسه : 20481
5

دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تخفیف مجازات اعدام ماموستاخضرنژاد به مجازات حبس در دادگاه انقلاب ارومیه خبر داد. دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  گفت:ماموستا خضرنژاد در یک فرآیند قانونی در دادگاه انقلاب ارومیه در حضور وکلای خود به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به اعدام محکوم شد و رای ایشان در […]

ارسال توسط :

دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تخفیف مجازات اعدام ماموستاخضرنژاد به مجازات حبس در دادگاه انقلاب ارومیه خبر داد.
دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  گفت:ماموستا خضرنژاد در یک فرآیند قانونی در دادگاه انقلاب ارومیه در حضور وکلای خود به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به اعدام محکوم شد و رای ایشان در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شده است.
مقام ارشد قضایی استان افزود، متعاقباً با ابراز ندامت و پشیمانی محکوم علیه از اقدامات مجرمانه و توبه وی و پیگیریهای صورت گرفته از ناحیه نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و تعدادی از علمای محترم اهل سنت آذربایجان غربی و کردستان مخصوصاً روحانی انقلابی حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه،نمایندگان و… موضوع به مناسبت عیدسعیدفطر به همراه تعداد دیگری از محکومان در کمیسیون عفو با نظر مثبت بررسی و نهایتاً با یک درجه تخفیف، مجازات اعدام وی تبدیل به حبس گردید.
عتباتی افزود، برخلاف فضاسازی های رسانه ای شبکه های معاند و ضدانقلاب حکم اعدام این شخص با نگاه پدرانه و رافت اسلامی و به مناسبت عیدسعیدفطر مورد عنایت و موافقت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار گرفته بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.