چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024 ساعت ×
دیدار مدیران ارشد قضایی آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء
06 مهر 1403 - 22:48
شناسه : 20944
2

دیدار مدیران ارشد قضایی آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداءبه مناسبت هفته دفاع مقدس ظهر روز پنجشنبه ۵مهرماه و مصادف با ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی […]

ارسال توسط :

دیدار مدیران ارشد قضایی آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداءبه مناسبت هفته دفاع مقدس
ظهر روز پنجشنبه ۵مهرماه و مصادف با ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان،زارع معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با حضور در دفتر کار سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، با ایشان دیدار نمودند.
عتباتی در این دیدارها ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور خود در عرصه های گوناگون کشور نقش خود را به عنوان یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی به خوبی ایفاء می کند.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش آنچنان پاسداری و حفاظت کرده و از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داد که امام خمینی(ره) در مورد این نهاد مردمی فرموده اند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
در این دیدار سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء هم از اقدامات دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد و ارتقای امنیت تقدیر و به ادامه همکاری‌ها و همراهی ها تاکید نمود.
عتباتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با تقدیم لوح تقدیر از زحمات سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تجلیل به عمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.