چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
رئیس جدید حوزه قضایی انزل استان آذربایجان غربی معرفی شد
01 آبان 1403 - 22:17
شناسه : 21142
3

رئیس جدید حوزه قضایی انزل استان آذربایجان غربی معرفی شد سه شنبه ۱ آبان ماه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی استانی و مسئولان اجرایی ، نظامی و انتظامی بخش انزل، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید این […]

ارسال توسط :

رئیس جدید حوزه قضایی انزل استان آذربایجان غربی معرفی شد
سه شنبه ۱ آبان ماه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی استانی و مسئولان اجرایی ، نظامی و انتظامی بخش انزل، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید این حوزه قضایی برگزار شد.
دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم گفت: حوزه قضایی انزل از مهمترین حوزه‌های قضایی استان است که سابقه تاریخی دیرینه دارد و خدمت به مردم عزیز و شریف این منطقه وظیفه دستگاه قضایی است.
عتباتی با اشاره به کاهش موجودی این حوزه به ۱۵۹ فقره پرونده این امر را حاصل تلاشهای مجموعه قضایی انزل و هماهنگی و هم افزایی سایر مجموعه ها دانست که پای کار هستند و دست دستگاه قضایی را گرفتند.
رئیس کل دادگستری استان به رئیس جدید دادگاه بخش انزل تاکید کرد: اجرای حق و عدالت و صیانت از حقوق عامه را در دستور کار خود قرار دهد و با تقویت ارتباط با سایر مجموعه ها نگاه ویژه ای به امر مهم پیشگیری با استفاده از ظرفیت های بسیار خوب منطقه داشته باشند.
از دیگر تاکیدات مقام ارشد قضایی تقویت ارتباط با مجموعه مدیریت دادگستری استان، صلح و سازش دعاوی، ارتباط بی واسطه با مردم به منظور اطلاع از مشکلات آنان و تدبیر برای رفع آنها در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی بود.
در ابتدای این آیین قره باغلو رئیس سابق دادگاه بخش انزل ضمن خوشامدگویی گزارشی از عملکرد خود در زمان تصدی بیان نمود از جمله دستیابی صد در صدی به اهداف برنامه عملیاتی طی ۴ سال متوالی و کاهش بیش از نصف موجودی ها بود که نتیجه آن تسریع در رسیدگی ها و نبود پرونده‌های مسن و معوق و کسب رتبه برتر استان در اتقان آراء است.
لازم به ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای قرباغلو رئیس سابق حوزه قضایی انزل، با اهدای حکم احمدعلی خادم عرباغی توسط رئیس کل دادگستری استان وی به عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی معرفی شد و این آیین با ارائه برنامه های خادم عرباغی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.