چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
رتبه دوم آذربایجان‌غربی در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن‌
22 خرداد 1402 - 9:15
شناسه : 18979
11

رتبه دوم آذربایجان‌غربی در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن‌   مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آمار ارائه شده، رتبه دوم واگذاری اراضی گروهی و انفرادی طرح نهضت ملی مسکن به این استان رسید. سید محسن حمزه‌لو با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی مسکن با حضور مقامات ارشد استان‌ها و به […]

ارسال توسط :

رتبه دوم آذربایجان‌غربی در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن‌

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آمار ارائه شده، رتبه دوم واگذاری اراضی گروهی و انفرادی طرح نهضت ملی مسکن به این استان رسید.

سید محسن حمزه‌لو با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی مسکن با حضور مقامات ارشد استان‌ها و به ریاست رئیس جمهور، اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده توسط وزارت راه و شهرسازی که در این جلسه ارائه شده، آذربایجان‌غربی رتبه دوم در واگذاری زمین‌های گروهی و انفرادی طرح نهضت ملی را به  خود اختصاص داده است.

وی افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۱۹ هزار و ۵۳۵ واحد زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله در اختیار متقاضیان گروهی و فردی در سراسر استان قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اعطای ۱۷ هزار و ۸۰۱ واحد زمین به متقاضیان گروهی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: یک هزار و ۷۳۴ واحد زمین نیز به متقاضیان انفرادی واگذار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.