پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
روند استفاده از کارت سوخت شخصی در منطقه ارومیه رو به افزایش است
02 تیر 1402 - 8:56
شناسه : 19039
12

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۶۶درصدی استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی خبر داد و گفت: روند استفاده از کارت سوخت شخصی در منطقه ارومیه رو به افزایش است. احمد مجرد ضمن ابراز خرسندی از همکاری بسیار خوب شهروندان عزیز در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی اظهار […]

ارسال توسط :

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۶۶درصدی استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی خبر داد و گفت: روند استفاده از کارت سوخت شخصی در منطقه ارومیه رو به افزایش است.

احمد مجرد ضمن ابراز خرسندی از همکاری بسیار خوب شهروندان عزیز در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی اظهار داشت: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان باعث ساماندهی عرضه و صدور کارت‌های سوخت شده است.

مجرد افزود: با رصد سیستمی روزانه آمار فروش در جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه از ابتدای طرح، میزان تراکنش با کارت‌های هوشمند سوخت شخصی در حال افزایش است و امیدوار هستیم تا شهریور ماه به نقطه مطلوب برسیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: بمنظور کنترل و پایش میزان مصرف سوخت و همچنین حفظ و صیانت از سرمایه ملی و ردیابی از کارت های جامانده و مفقود شده، طرح ساماندهی کارت های آزاد جایگاه‌های سوخت از جمله طرح های بسیار کارآمد است.

مجرد در ادامه افزود: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه SCS.NIOPDC.IR کارت های سوخت هوشمند جامانده در جایگاه ها را رصد و پیگیری کنند.

مجرد با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان، تعطیلی مدارس و آغاز سفرهای تابستانی گفت: از مالکین وسائط نقلیه تقاضا داریم حتما در هنگام سفر کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند و چنانچه به هر دلیل فاقد کارت سوخت است در اسرع وقت نسبت به در یافت کارت سوخت المثنی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند و تا دریافت کارت سوخت شخصی خود می توانند از کارت اضطراری جایگاه ها استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورتی که کارت های ثبت نام شده سوخت به دست مشتریان نرسیده باشد برای حصول اطمینان و رهگیری آن با مراجعه به پلیس + ۱۰ و دریافت کد پیگیری مرسوله پستی، در باجه معطله اداره پست آن را دریافت کنند.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.