جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
سازش دو فقره پرونده قتل در آذربایجان غربی
06 مرداد 1403 - 9:47
شناسه : 20726
3

سازش دو فقره پرونده قتل در آذربایجان غربی/ عتباتی: سازش قتل در پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم می بخشم استان به عدد ۱۴ و در کل به عدد ۲۴ رسید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش دو فقره پرونده قتل در استان خبر داد. دکتر ناصر عتباتی با اعلام این […]

ارسال توسط :

سازش دو فقره پرونده قتل در آذربایجان غربی/ عتباتی: سازش قتل در پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم می بخشم استان به عدد ۱۴ و در کل به عدد ۲۴ رسید
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش دو فقره پرونده قتل در استان خبر داد.
دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: در یکی از این پرونده ها در سال ۱۴۰۰ فردی با هویت ب- ا مرتکب قتل عمدی شده بود که حکم قصاص وی صادر و با تایید دیوان عالی کشور در آستانه اجرا قرار داشت که با تلاش هسته های جهادی بخشایش ۱۰ ساعت قبل از اجرای حکم اولیای دم از حق خود گذشته و به محکوم فرصت دوباره زندگی بخشیدند.
عتباتی ادامه داد: در پرونده دیگر نیز فردی با هویت پ – ش از سال ۱۴۰۱ به اتهام قتل عمد تحمل حبس می نمود و با طی مراحل رسیدگی حکم قصاص وی صادر که در این پرونده نیز سازش در دفتر دادستانی انجام و اولیای دم این پرونده نیز از حق قصاص خود گذشتند.
رئیس کل دادگستری استان افزود: با این دو سازش که در راستای پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم صورت گرفت و تا اربعین حسینی ادامه دارد سازش پرونده های قتل به عدد ۱۴ رسید و کل سازشهای استان از ابتدای سال به ۲۴ فقره رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.