جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
شصت و چهارمین جلسه کمیته مشورتی پرونده های مهم آذربایجان غربی
01 مهر 1403 - 22:01
شناسه : 20906
3

عتباتی گفت:باید از تمامی ظرفیت‌های فنی، تخصصی، اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی اموال محکومان بهره برد. شصت و چهارمین جلسه کمیته مشورتی پرونده های مهم آذربایجان غربی درخصوص یکی از پرونده های مهم و کثیرالشاکی اجرای احکام کیفری ارومیه با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر اعضای دعوت […]

ارسال توسط :

عتباتی گفت:باید از تمامی ظرفیت‌های فنی، تخصصی، اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی اموال محکومان بهره برد.
شصت و چهارمین جلسه کمیته مشورتی پرونده های مهم آذربایجان غربی درخصوص یکی از پرونده های مهم و کثیرالشاکی اجرای احکام کیفری ارومیه با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر اعضای دعوت شده به جلسه برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان در این جلسه تاکید کرد باید درخصوص اموال مالباختگان اقدامات وسیع و گسترده ای انجام گیرد تا این افراد به حق و حقوق خود برسند.
عتباتی افزود: علیرغم اینکه محکومین پرونده اموال مردم را برده و هیچ ردی بجای نگذاشته اند ولی باید از تمامی ظرفیت های فنی، تخصصی، اطلاعاتی و پلیس بهره گرفت تا اموال برده شده کشف و به مالباختگان مسترد گردد.
در ادامه جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای حکم صادره در پرونده پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.