جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
شناسایی عوامل شایعه سازی در مورد استاندار تلاش گر استان
26 تیر 1403 - 23:39
شناسه : 20659
5

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر شناسایی عوامل شایعه سازی در مورد استاندار تلاش گر استان در پی شایعه پراکنی در خصوص استاندارمحترم آذربایجان غربی دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان‌ مرکز استان شناسایی و تعقیب عوامل این بی اخلاقی و رفتار ناجوانمردانه را صادر کرد. عتباتی […]

ارسال توسط :

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر شناسایی عوامل شایعه سازی در مورد استاندار تلاش گر استان
در پی شایعه پراکنی در خصوص استاندارمحترم آذربایجان غربی دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان‌ مرکز استان شناسایی و تعقیب عوامل این بی اخلاقی و رفتار ناجوانمردانه را صادر کرد.
عتباتی در این دستور آورده است زحمات و تلاشهای آقای دکتر معتمدیان استاندار پرتلاش و جهادی استان بر همگان روشن و مبرهن است و معاندین و برخی رسانه نماهای وابسته به خوبی بر این موضوع واقف هستند و قصد تخریب چهره ها و مسولین انقلابی نظام را دارند که به حمد الله مردم عزیز با قدرت تشخیص بالا این حربه ها را به خوبی می شناسند و قدر خادمین خود را می دانند.
رئیس کل دادگستری استان با ابراز تاسف از این بی اخلاقی دستور داده است با استفاده از ظرفیت‌های موجود فنی و ضابطین قضایی نسبت به شناسایی عوامل شایعه ساز اقدام و تعقیب آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.