چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
شنا در سدهای آذربایجان‌غربی ممنوع است
25 خرداد 1401 - 10:40
شناسه : 17400
9

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای درخصوص خطرات شنا کردن در سدها و تاسیسات آبی این استان هشدار داد. در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به شنا کردن برخی از هموطنان در مخازن سدها و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی نسبت به خطرات جانی و احتمال […]

ارسال توسط :

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای درخصوص خطرات شنا کردن در سدها و تاسیسات آبی این استان هشدار داد.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به شنا کردن برخی از هموطنان در مخازن سدها و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی نسبت به خطرات جانی و احتمال غرق شدن هشدار داده شده است.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است که این تاسیسات صرفا برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نیستند.

 

در بخش دیگری از این اطلاعیه از هموطنان درخواست شده است: با توجه به علایم هشدار دهنده و اطلاعیه های صادر شده، از شنا کردن در این محل ها جدا خودداری کنند.

 

شرکت آب منطقه‌ای استان در این اطلاعیه تأکید کرده است: در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، این شرکت و واحدهای تابعه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.