جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
هر گونه حمله به لبنان مداخله بدون قید و شرط و فوری ایران
11 تیر 1403 - 0:29
شناسه : 20555
5

همزمان با جنگ روانی، رسانه‌ای و نظامی رژیم صهیونیستی علیه لبنان که با همراهی و همگامی کامل کشورهای غربی، به ویژه امریکا صورت می‌گیرد، ایران در سطوح مختلفی در حال هشدار به طرف‌های حامی این رژیم است. در همین راستا، سرپرست وزارت امور خارجه در ساعت‌های گذشته با وزرای امور خارجه عربستان، آلمان، قبرس، روسیه، […]

ارسال توسط :

همزمان با جنگ روانی، رسانه‌ای و نظامی رژیم صهیونیستی علیه لبنان که با همراهی و همگامی کامل کشورهای غربی، به ویژه امریکا صورت می‌گیرد، ایران در سطوح مختلفی در حال هشدار به طرف‌های حامی این رژیم است. در همین راستا، سرپرست وزارت امور خارجه در ساعت‌های گذشته با وزرای امور خارجه عربستان، آلمان، قبرس، روسیه، دبیرکل ملل متحد و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی گفت‌وگو کرد.

 

همانگونه که پیش از این هم گفته بودیم، ایران به همه طرف‌ها، به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرده هر گونه حمله به لبنان مداخله بدون قید و شرط و فوری ایران را در پی خواهد داشت. این موضوع را نمایندگی کشورمان در سازمان ملل هم با اعلام موضعی در شبکه ایکس اعلام کرده است.

 

با این حال، علی باقری به این طرف‌ها هشدار داد که جمهوری اسلامی بر این نظر است که آثار فاجعه‌بار گسترش احتمالی تنش و درگیری در منطقه ناشی از رفتار غیرمسئولانه آمریکا و پشتیبانان غربی صهیونیست‌ها است. امروز آمادگی ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است و مسئولیت بحرانی دیگر مستقیماً متوجه حامیان غربی رژیم است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.