چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
ویزیت رایگان روستاهای مرزی سیلوانای ارومیه / تصاویر
06 آذر 1396 - 9:35
شناسه : 3169
17

تیم بهداشتی درمانی شهید رهنمون لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدا به مناسیت هفته بسیج با حضور در مساجد روستاهای مرزی سیلوانای ارومیه بیش از هشتصد نفر را معاینه و داروی رایگان در اختیارشان قرار دادند. روستاهای نوار مرزی ارومیه در سیلوانا به مناسبت هفته ی بسیج شاهد حضور تیم بهداشتی درمانی شهید رهنمون […]

ارسال توسط :

تیم بهداشتی درمانی شهید رهنمون لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدا به مناسیت هفته بسیج با حضور در مساجد روستاهای مرزی سیلوانای ارومیه بیش از هشتصد نفر را معاینه و داروی رایگان در اختیارشان قرار دادند.

روستاهای نوار مرزی ارومیه در سیلوانا به مناسبت هفته ی بسیج شاهد حضور تیم بهداشتی درمانی شهید رهنمون لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) سپاه شهدا بود .

تیم بهداشتی درمانی بسیج در مساجد روستاهای مرزی حضور پیدا کرده و بعد از اعلام از سوی ماموستای روستا شاهد حضور و استقبال چشم گیر اهالی بودیم که هم معاینه رایگان و هم داروی درمانی رایگان در اختیار ویزیت شوندگان قرار می گرفت .

متاسفانه به علت ضعف عملکرد سیستم بهداشت روستایی بیشتر روستائیان مشکلات تخصصی زیادی دارند که باید به متخصصان پزشکی در شهر و بیمارستان های مجهز معرفی گردند و در چنین مواردی تیم بهداشتی پزشکی بسیج افراد مورد نظر را بعد از ارائه ی مشاوره و راهنمایی های لازم به متخصصان معرفی می کرد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.