جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
14 تیر 1403 - 2:05
شناسه : 20576
5

کسب رتبه دوم کشوری بنیاد تعاون زندانیان آذربایجان غربی در بخش اعزام به کار زندانیان رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کسب رتبه دوم کشوری بنیاد تعاون زندانیان آذربایجان غربی در بخش اعزام به کار زندانیان خبر داد. دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس ارزیابی بنیاد تعاون زندانیان ستاد مرکزی […]

ارسال توسط :

کسب رتبه دوم کشوری بنیاد تعاون زندانیان آذربایجان غربی در بخش اعزام به کار زندانیان
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کسب رتبه دوم کشوری بنیاد تعاون زندانیان آذربایجان غربی در بخش اعزام به کار زندانیان خبر داد.
دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس ارزیابی بنیاد تعاون زندانیان ستاد مرکزی کشور که معیار آن ارزیابی کمی و کیفی اشتغال در بنیاد، ساعت کارکرد هر زندانی در ماه و پرداخت هر ساعت منطبق با بخشنامه ابلاغی بوده، استان آذربایجان غربی در بخش اعزام به کار زندانیان این رتبه را کسب نموده است.
عتباتی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه دادگستری استان به ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مجموعه زندان و بنیاد تعاون زندانیان در کسب این رتبه گفت حسب برنامه ریزی ها و اقدامات موثر مدیریت دادگستری استان و همکاری و همراهی مدیریت زندانهای استان و انجام اقدامات لازم این مهم حاصل گردید.
رئیس کل دادگستری استان به توسعه تلاشها در امر اشتغال به کار زندانیان که کمک بزرگی در اصلاح و باز اجتماعی کردن آنها و نیز کسب روزی حلال دارد تاکید نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.