پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
کلاس‌های کانکسی در صومای برادوست برچیده می‌شوند
07 مهر 1400 - 11:14
شناسه : 14721
9

رییس آموزش و پرورش صومای برادوست گفت: احداث مدارس روستاهای ممکان با ۱۲ کلاس، صوفی‌کانی و قصریک صومای هرکدام ۳ کلاس و روستاهای مجروسه، شمشال، کانی‌شوریک، اسکندرآباد و چره با یک کلاس درسی به همت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده و کلاس‌های کانکسی این ٨ روستا برچیده شده‌اند. به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش […]

ارسال توسط :

رییس آموزش و پرورش صومای برادوست گفت: احداث مدارس روستاهای ممکان با ۱۲ کلاس، صوفی‌کانی و قصریک صومای هرکدام ۳ کلاس و روستاهای مجروسه، شمشال، کانی‌شوریک، اسکندرآباد و چره با یک کلاس درسی به همت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده و کلاس‌های کانکسی این ٨ روستا برچیده شده‌اند.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، صیاد نژاداحمد اظهار داشت: با احداث مدارس روستاهای ممکان با ۱۲ کلاس، صوفی‌کانی و قصریک صومای هرکدام ۳ کلاس و روستاهای مجروسه، شمشال، کانی‌شوریک، اسکندرآباد و چره با یک کلاس درسی به همت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده و کلاس‌های کانکسی این ٨ روستا برچیده شده‌اند.

 

وی افزود: تفاهم‌نامه احداث مدارس جدید جهت توسعه فضای آموزشی در روستاهای ممکان با ۱۲ کلاس، سیدان ۶ کلاس، مینگول ۳ کلاس و باژرگه با یک کلاس نیز با خیرین مدرسه‌ساز منعقد شده است.

 

طی هفته جاری محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های صیاد نژاداحمد رئیس آموزش و پرورش بخش صومای برداشت برای جذب خیرین تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.