یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
یک‌هزار کلاس درس در آذربایجان‌غربی به همت دولت سیزدهم احداث شده است
03 مرداد 1403 - 0:43
شناسه : 20713
2

 استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در حال احداث بودن یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان گفت: همچنین یک‌هزار کلاس درس به همت دولت سیزدهم به اتمام رسیده است.  محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در جلسه بررسی روند مدرسه سازی در آذربایجان غربی با تاکید بر اولویت بندی در اجرای پروژه های آموزشی با پیشرفت بالا […]

ارسال توسط :

 استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به در حال احداث بودن یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان گفت: همچنین یک‌هزار کلاس درس به همت دولت سیزدهم به اتمام رسیده است.

 محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در جلسه بررسی روند مدرسه سازی در آذربایجان غربی با تاکید بر اولویت بندی در اجرای پروژه های آموزشی با پیشرفت بالا افزود: اگر منابع استانی و ملی داریم لازم است برای طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص داده شود.

وی با انتقاد از اینکه منطقه آزاد ماکو در این زمینه تعهد می دهد ولی هنوز عملیاتی نشده است، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان باید از محل مولدسازی اقدام به تامین اعتبار برای اتمام طرح ها و اجرای طرح های آموزشی جدید کند.

وی اظهار کرد: انجام ندادن مولد سازی املاک و دارایی ها، ترک فعال محسوب می شود و از آموزش و پرورش در این زمینه گلایه مندیم.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: نیازمند کار جهادی در حوزه مدرسه سازی در این استان هستیم چرا که این استان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

معتمدیان با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های آموزشی موجب ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش می شود، گفت: این عقب ماندگی چندین ساله باید با کار جهادی رفع شود.

وی افزود: فضاهای آموزشی مهمترین چالش استان است و باید در بودجه سال آینده خیز بلندی در این راستا برداشته شود و نمایندگان استان نیز در این امر کمک کار باشند.

وی اضافه کرد: عقب افتادگی های استان در سرانه آموزشی ناشی از مشکلات دهه های قبل است و با توجه به رشد سریع جمعیت قابل جبران نیست.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تعریف یک ردیف اعتباری ویژه برای نهضت مدرسه سازی در استان اضافه کرد: تمرکز براعتبارات ملی است تا در کنار استفاده از ظرفیت نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی حضرت امام (ره)و همچنین بنیاد برکت و بنیاد علوی روند مدرسه سازی سرعت بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.