جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
04 مرداد 1403 - 0:12
شناسه : 20716
3

یگان پهپادی حزب الله بار دیگر رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد باز هم هدهد مقاومت با پرواز در عمق ۴۵ کیلومتری شمال سرزمین‌های اشغالی و پرواز بر فراز پایگاه مهم و اصلی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین یعنی رامات داوید عملاً هست و نیست صهیونیست‌ها را به سخره گرفت. شک نکنید دوباره صهیونیست‌ها می‌آیند و می‌گویند […]

ارسال توسط :

یگان پهپادی حزب الله بار دیگر رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد باز هم هدهد مقاومت با پرواز در عمق ۴۵ کیلومتری شمال سرزمین‌های اشغالی و پرواز بر فراز پایگاه مهم و اصلی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین یعنی رامات داوید عملاً هست و نیست صهیونیست‌ها را به سخره گرفت. شک نکنید دوباره صهیونیست‌ها می‌آیند و می‌گویند ما پهپاد را دیدیم متوجه شدیم که دارد پرواز می‌کند اما چون خطری نداشت و کار خطرناکی نمی‌خواست انجام دهد کارش نداشتیم تا با خیال راحت بیش از ۴۰ دقیقه بر فراز ی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی رژیم پرواز کند از سوراخ سنبه‌های آن فیلم بگیرد بدون اینکه دشمن متوجه شود برگردد.

هدهد مقاومت که به یک اپتیک بسیار قدرتمند مجهز است بر فراز یرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده هر کاری دوست داشت انجام داد و سپس با خیال راحت برگشت و نشست. هیچ تحقیری بالاتر از این برای رژیم اشغالگر و کودککش صهیونیستی نیست که برای سومین بار پهباد شناسایی حزب الله ماموریت خود را به صورت کامل انجام دهد و برگردد ه دشمن نتواند کاری از پیش ببرد حالا قیافه صهیونیست‌ها دیدن دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.