جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
19 مرداد 1403 - 23:50
شناسه : 20823
4

 کشتی و ورزش ایران/ حسن یزدانی به مدال نقره رسید حسن یزدانی که با کسب مدال طلای کشتی آزاد المپیک سی و سوم می توانست به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک دست پیدا کند، با قبول شکست در مبارزه فینال به مدال نقره بسنده کرد.  ورزش ایران در هفته پایانی با کسب چند مدال […]

ارسال توسط :

 کشتی و ورزش ایران/ حسن یزدانی به مدال نقره رسید

حسن یزدانی که با کسب مدال طلای کشتی آزاد المپیک سی و سوم می توانست به عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک دست پیدا کند، با قبول شکست در مبارزه فینال به مدال نقره بسنده کرد.

 ورزش ایران در هفته پایانی با کسب چند مدال طلا، نقره و برنز تا حدودی انتظارات را برآورد کرد و امیدوار است در چند روز باقی مانده هم بر تعداد مدال‌هایش اضافه کند. در چهاردهمین روز این رقابت‌ها ورزشکاران کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری به مصاف رفتند.

ورزش کشورمان تاکنون توسط مبینا نعمت زاده (مدال برنز – تکواندو)، ناهید کیانی (مدال نقره – تکواندو)، امین میرزازاده (مدال برنز – کشتی فرنگی)، محمدهادی ساروی (مدال طلا – کشتی فرنگی)، سعید اسماعیلی (مدال طلا – کشتی فرنگی)، علیرضا مهمدی (مدال نقره – کشتی فرنگی) صاحب مدال شده است.

شوک به کشتی ایران با مصدومیت بدموقع/ یزدانی به مدال نقره رسید

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال در مصاف با ماگومد رمضان اف کشتی گیر روسی الاصل از بلغارستان رفت که در این مسابقه با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و به مدال نقره المپیک رسید.

حسن یزدانی در شرایطی کشتی گرفت که از همان ثانیه‌های ابتدای مسابقه مصدومیت قدیمی از ناحیه کتف عود کرد و همین موضوع بلای جان او شد.

یزدانی در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر الکساندر لاورنس از استرالیا را مغلوب کرد. آزادکار کشورمان پس از آن در یک دیدار نفسگیر با نتیجه ۹ بر ۴ داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل اروپا از یونان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مایل ناظم امینه دارنده مدال‌های برنز المپیک و جهان از سن مارینو را شکست داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.