جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت ×
01 مهر 1403 - 22:02
شناسه : 20908
3

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی:۷۳نفر از محکومان واجد شرایط استان آذربایجان غربی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند. دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان از شمول عفو مقام معظم رهبری به ۷۳ نفر از محکومان واجد شرایط دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داد. عتباتی با اعلام این خبر گفت: با پیشنهاد کمیسیون عفو استان و […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی:۷۳نفر از محکومان واجد شرایط استان آذربایجان غربی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند.
دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان از شمول عفو مقام معظم رهبری به ۷۳ نفر از محکومان واجد شرایط دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داد.
عتباتی با اعلام این خبر گفت: با پیشنهاد کمیسیون عفو استان و عنایات ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه این ۷۳ نفر به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام توسط رهبر معظم انقلاب، مشمول عفو قرار گرفتند.
وی افزود، از نکات ارزشمند این عفو در هفته وحدت در بین مشمولین عفو از اقلیتهای دینی یک نفر ارمنی و از اهل تسنن و اهل تشییع وجود دارند و یک نفر محکوم به اعدام هم که به لحاظ عدم سابقه کیفری موثر و احراز اصلاح ونیز توبه و تاهل مشمول عفو شدند.
عتباتی در پایان گفت: این رافت و رحمت دین مبین اسلام است که همه ادیان و مذاهب را مورد عنایت قرار می دهد و در سالروز میلاد پیامبر نور و رحمت و مهربانی و یگانه الگوی وحدت موجب رهایی محکومان می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.