پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
دانش آموزانی با هزاران سوال و آرزوی بلند در صفر مرزی ایران و ترکیه
11 مهر 1398 - 10:43
شناسه : 8004
9

برنامه جالب فرهنگی سپاه سرو با همکاری سپاه لشکر حمزه (ع) برای جوابگویی به سوالات متنوع دانش آموزان دبیرستانی در روستای گل شیخان نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه  برگزار شد. ابتکاری جالب از سوی فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جمع شدن دانش آموزان دختر و پسر بصورت جداگانه زیر درختی در روستای گل […]

ارسال توسط :

برنامه جالب فرهنگی سپاه سرو با همکاری سپاه لشکر حمزه (ع) برای جوابگویی به سوالات متنوع دانش آموزان دبیرستانی در روستای گل شیخان نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه  برگزار شد.

ابتکاری جالب از سوی فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جمع شدن دانش آموزان دختر و پسر بصورت جداگانه زیر درختی در روستای گل شیخان صومای برادوست ارومیه که تنها چند کیلومتر با کشور ترکیه فاصله دارد و سخن گفتن از آرزوها و خواسته هایشان  با جوابگویی استاد دانشگاهی و راهنمایی این جوانان آینده ساز ایران در جمعی صمیمی که حس و حالش را فقط با حضور در آن            جمع می توان بیان کرد.

برفین دختر دبیرستانی از آرزوهایش می گوید او می خواهد در آینده زبان انگلیسی بخواند و یک مترجم مسلط بشود تا جایی که حتی مهم ترین مذاکرات دولتی را نیز همراهی کند.

برفین دختران دیگر را تشویق به تحصیل می کند ، وی می گوید بهترین امکانات تحصیل در نقاط صفر مرزی بخاطر حمایت های نظام موجود و در حال استفاده می باشد.

این دختر جوان آمار قبولی کنکور امسال در صومای برادوست و سیلوانا را عالی توصیف می کند نفر قبولی چندین نفر در رشته پژشکی ، بیش از ۴۰نفر قبولی معلمی ، بیش از ۲۰ نفر در رشته های مهندسی و …

برفین موفقیت را در سایه تلاش و کوشش توصیف می کند.

پسران و دختران جوان کم کم سولات مختلف در زمینه های مختلف اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را بیان می کنند و استاد آرام و با طمانینه خاص جواب می دهد.

 جوانان، سرمایه های عظیم یک جامعه، آینده سازان نظام و افتخار آفرین مردم اند. جامعه شناسان معتقدند جامعه ای سالم است که جوانانی سالم داشته باشد.

یکی از راه های مهم تربیت سالم، آشنایی جوانان با آموزه های دینی و بایدها و نبایدهاست.

واقعا برگزاری چنین جلسات و نشست هایی باید از طریق استاندار محترم استان آذربایجان غربی دکتر محمد مهدی شهریاری خصوصا در نقاط صفر مرزی دنبال و حمایت شود . انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.