جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دهیاران بخشدار می شوند.
31 خرداد 1398 - 10:26
شناسه : 7614
30

   دهیاران بخشدار می شوند ! سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه کشور دارند، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل ۲۶ درصد جمعیت کل کشور می‌ باشد. سید سلمان سامانی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵ […]

ارسال توسط :

 

 دهیاران بخشدار می شوند !

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه کشور دارند، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل ۲۶ درصد جمعیت کل کشور می‌ باشد.

سید سلمان سامانی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار دهیار در کشور در حال خدمت به مردم در روستاها هستند که از این تعداد نیز ۲۵۰۰ دهیار زن مشغول فعالیت می‌باشند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اهتمام جدی وزیر کشور بر جوانگرایی در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی و ارتقاء دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از کسب امتیازات کافی بر اساس شاخص های پیش بینی شده و دستورالعملی که به این منظور به تایید وزیر کشور خواهد رسید این دهیاران ارتقاء پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.

سامانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وزیر کشور تربیت نیروهای انسانی حرفه ای در وزارت کشور بوده است که این اقدام موجب کادرسازی مناسب در بدنه وزارت کشور شده و انگیزه جوانان را در کار و خدمت بیشتر به مردم به خصوص در روستاها بیشتر می کند.

بر اساس گزارش دفتر اطلاع رسانی سخنگوی وزارت کشور، وی یادآور شد: وزارت کشور مصمم است با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیل کرده مسیر توسعه و پیشرفت کشور به خصوص در پست‌های مدیریتی پایه و بنیادین را شتاب دهد.

? سیلوانانیوز

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.