جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
جوشش تابستانی چشمه‌ها و آبشارها در روستای گردشگری بند ارومیه
04 تیر 1398 - 7:22
شناسه : 7639
11

روستای گردشگری بند ارومیه از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی و توریستی این شهر به شمار می‌آید و در میان کوه‌های آن آبشارهایی زیبا وجود دارد که قدرت نقاشی خداوند بزرگ را در کنار درختان و پروانه‌های زیبا و با آواز پرندگان به رخ همگان می‌کشد. به گزارش سیلوانانیوز به نقل از تسنیم ؛ با بارش‌های زیادی […]

ارسال توسط :

روستای گردشگری بند ارومیه از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی و توریستی این شهر به شمار می‌آید و در میان کوه‌های آن آبشارهایی زیبا وجود دارد که قدرت نقاشی خداوند بزرگ را در کنار درختان و پروانه‌های زیبا و با آواز پرندگان به رخ همگان می‌کشد.

به گزارش سیلوانانیوز به نقل از تسنیم ؛ با بارش‌های زیادی که در فصل بهار در این شهر صورت گرفت رودخانه‌های این شهر از جمله شهر چایی آن دوباره با قدرت بیشتری جاری شد و زیبایی خاصی به چهره این شهر بخشید.

اما در میان کوه‌های زیبای روستای گردشگری بند ارومیه نهرهایی جاری است که فقط در آنجا می‌توان صدای خرش آب و آواز پرندگان را شنید و چشم‌های آدمی مجذوب نقاشی زیبای خداوند در آن مکان‌ها می‌شود.

منطقی بکر و گاها دست نخورده که گردشگران زیادی برای گذراندن اوقات فراغت به آن مکان‌ها می‌روند تا از طبیعت زیبا و هوای پاک آنجا لذت ببرند.

فیلم و گزارش از یوسف عباسی

انتهای پیام/

 

فیلم و گزارش از یوسف عباسی

انتهای پیام/ن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.