چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
آذربایجان غربی فاقد بالگرد امدادی هوایی ثابت است
04 خرداد 1401 - 8:52
شناسه : 17110
8

  جعفرزاده در نشست خبری از استقرار ۱۷پایگاه ثابت امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: سه پایگاه ثابت امدادرسان توسط راه و شهرسازی مرحله ساخت قرار دارد.   وی در خصوص پایگاه امدادرسانی هوایی تصریح کرد : استان آذربایجان‌غربی فاقد بالگرد امدادی ثابت استانی بوده و به صورت مشترک با استان […]

ارسال توسط :

 

جعفرزاده در نشست خبری از استقرار ۱۷پایگاه ثابت امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: سه پایگاه ثابت امدادرسان توسط راه و شهرسازی مرحله ساخت قرار دارد.

 

وی در خصوص پایگاه امدادرسانی هوایی تصریح کرد : استان آذربایجان‌غربی فاقد بالگرد امدادی ثابت استانی بوده و به صورت مشترک با استان آذربایجان‌شرقی هر ۱۵ روز در ماه به صورت مشارکتی مورد استفاده قرار گرفته و در تلاش هستیم بالگرد هوایی ثابت را در استان مستقر کنیم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: طی امسال ساماندهی انبارها آغاز و همه امکانات مناسب و متناسب با زندگی افراد در مواقع بحرانی فراهم شده است .

وی اضافه کرد: پایگاه امدادرسان پشتیبان اورژانس بوده و اجازه مداخله در امور درمانی ندارد.

 

وی تصریح کرد: تمام پایگاه‌های امدادی مجهز به آمبولانس هستند و از روند اجرای پروژه پایگاه امداد نجات جاده‌ای سلماس راضی نیستم ولی هیچ خدمتی تعطیل نیست و امدادگران مشغول فعالیت هستند.

 

جعفرزاده از کمبود نیرو در جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی هم انتقادو خاطرنشان کرد: کار امدادگری و فعالیت در مراکز مختلف توسط داوطلبین انجام می‌گیرد.

 

وی از راه اندازی ٢٣٠ خانه هلال در مناطق آسیب پذیر در سطح استان خبر داد و یادآور شد: این خانه‌های هلال با هدف توسعه و تقویت شبکه دسترسی خدمات داوطلبانه با استفاده از توان مردم از طریق گسترش خانه‌های هلال و آموزش و توانمندسازی مردم منطقه در مواجهه با مخاطرات و بحران‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه و فرهنگی ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.