چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
آزادی ۹۱ زندانی توسط عفو رهبری در آذربایجان غربی
12 مرداد 1400 - 13:42
شناسه : 13907
9

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از شمول عفو و آزادی ۹۱ نفر از زندانیان استان خبر داد و گفت: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندانهای استان مشمول عفو و رافت اسلامی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند. به نقل از […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از شمول عفو و آزادی ۹۱ نفر از زندانیان استان خبر داد و گفت: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی)، تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندانهای استان مشمول عفو و رافت اسلامی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی اظهار داشت: به موجب عفو اخیر مقام معظم رهبری تعداد ۹۱ نفر از محکومین زندانهای استان مشمول عفو و رافت اسلامی مقام معظم رهبری  قرار گرفتند و از زندان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: پرونده این محکومین در کمیسیون عفو استان بررسی و پس از احراز شرایط عفو با موافقت اعضای کمسیون، به تهران و کمسیون مرکزی ارسال شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پس از موافقت کمیسیون قوه قضائیه با پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه به محضر مقام معظم رهبری، با موافقت معظم له به مناسبت اعیاد قربان و غدیر این محکومان از نعمت آزادی بهره مند شده‌اند و آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.