شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
آغاز جشن های هفته وحدت در ارومیه
11 آذر 1396 - 8:47
شناسه : 3207
17

بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت مراسم ویژه ای با عنوان شور عاشقان دیشب ۱۰ آذرماه از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه با حضور بزرگان شیعه و سنی شهر ارومیه برگزار گردید. مراسم  شور عاشقان با هدف تحکیم وحدت اسلامی با حضور پر شور مسئولین شهری ، روحانیون، سران عشایر و مردم […]

ارسال توسط :

بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت مراسم ویژه ای با عنوان شور عاشقان دیشب ۱۰ آذرماه از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه با حضور بزرگان شیعه و سنی شهر ارومیه برگزار گردید.

مراسم  شور عاشقان با هدف تحکیم وحدت اسلامی با حضور پر شور مسئولین شهری ، روحانیون، سران عشایر و مردم فرهیخته ی ارومیه برگزار  اعم از شیعه و سنی با اجرای برنامه های مختلفی از جمله دف نوازی و مولود خوانی برگزار گردید.

آیین های مولودی خوانی در ارومیه سابقه ای دیرینه دارد و هر ساله در ایام ماه ربیع الاول مردم شهر رنگین کمان اقوام و مذاهب اعم از شیعه و سنی با برگزاری آیین مولودی خوانی میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را گرامی می دارند .
نوای دلنشین مولودی خوانی و دف نوازی از کوی و برزن این دیار به عرش می رسد و امسال آغاز هفته وحدت به همت شهرداری ارومیه بصورت مشترک برگزار گردید .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.