چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
آقایان مسئول، آیا بهتر نیست اینبار شما تجمع و راهپیمایی کنید و برای خدمت خالصانه به مردم و کشور، تجدید پیمان کنید؟!
07 آبان 1401 - 8:56
شناسه : 18316
16

حتما مستحضر هستید که ریشه شرایط امروز جامعه و بعضی از مشکلات موجود و اتفاقات روزهای اخیر ، بصورت مستقیم و غیر مستقیم به عملکرد سال‌های گذشته مسئولین برمیگردد! برای مثال چرا دانشجویی که مثلا باید قشر فرهیخته کشور باشد و دانشگاهی که نماد نخبه پروری است، شاهد فحش و ناسزا توسط دانشجویان و برخورد […]

ارسال توسط :

حتما مستحضر هستید که ریشه شرایط امروز جامعه و بعضی از مشکلات موجود و اتفاقات روزهای اخیر ، بصورت مستقیم و غیر مستقیم به عملکرد سال‌های گذشته مسئولین برمیگردد!

برای مثال چرا دانشجویی که مثلا باید قشر فرهیخته کشور باشد و دانشگاهی که نماد نخبه پروری است، شاهد فحش و ناسزا توسط دانشجویان و برخورد فیزیکی با سایرین و بدتر و مهم تر از همه، تنزل مطالبه و خواسته دانشجویان به #سلف_مختلط باشد؟!
ریشه چنین اقداماتی چیست؟

مردم شریف و بزرگوار کشورمان، علی رغم مشکلات موجود، امروز و روزها و سالهای گذشته با حضور میلیونی خودشان، وفاداری به این آب و خاک و قانون و پرچم و ولایت و …را در عمل نشان دادند و در هر مقطعی که لازم بوده و باشد، جان شیرینشان را برای حفظ آرمان‌های انقلاب، تقدیم کرده اند!

ولی حتما مستحضر هستید که ریشه شرایط امروز جامعه و بعضی از مشکلات موجود و اتفاقات روزهای اخیر ، بصورت مستقیم و غیر مستقیم به عملکرد سال‌های گذشته مسئولین برمیگردد!

برای مثال چرا دانشجویی که مثلا باید قشر فرهیخته کشور باشد و دانشگاهی که نماد نخبه پروری است، شاهد فحش و ناسزا توسط دانشجویان و برخورد فیزیکی با سایرین و بدتر و مهم تر از همه، تنزل مطالبه و خواسته دانشجویان به #سلف_مختلط باشد؟!
با کمی تامل در سخنان چندی پیش حجه الاسلام عاملی، امام جمعه محترم اردبیل به ریشه این رفتار معدود دانشجویان، آنهم در دانشگاهی که زمانی قبولی در آنجا از آرزوهای اکثر کنکوری ها بود، پی می‌بریم.
ایشان چندی پیش از شرایط تحصیل پولی به سبب وجود مدرسه های تیزهوشان، نمونه دولتی و غیرانتفاعی و … و اکثر قبولی های دانشگاه‌ها از همین مدارس گلایه کردند.
یعنی وقتی که سیستم تحصیل غلط باشد و عده ای مرفه بی درد صرفا بخاطر داشتن ثروت، وارد چنین دانشگاهی می‌شوند، طبیعی است که مطالبه چنین قشری #سلف_مختلط باشد، نه مشکلات مردم متوسط جامعه!

مثالی دیگر: چرا علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت استفاده از فضای مجازی با نظارت‌های لازم، امری که در همه کشورهای دنیا رایج است، عمل نکردید تا امروز شاهد تسخیر و تحریک افکار و عقاید بعضی از جوانان توسط این فضای ولنگار و خسارت‌های مادی و معنوی زیادی به کشور باشیم؟!
تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و …نمونه های زیادی که شاید در این مقوله نگنجد ولی اگر برنامه ریزی های لازم کاربردی برای اجرایی کردن آنها توسط شما مسئولین محترم انجام شده بود، قطعا شرایط بهتری بر جامعه حاکم بود!
درد بزرگتر اینست که دشمنان شناخت بهتری از شرایط کشور نسبت به بعضی دوستان مسئول دارند و یکی از دلایل ایجاد آشوبهای اخیر، خنثی شدن تحریم‌های کمرشکن در کمتر از یکسال، بخاطر عدم گره زدن همه امور به کدخدا بوده و سرعت پیشرفت کشور چند برابر میشود، این اغتشاشات تنها وسیله ای است که با فریب معدود افرادی می‌تواند، موقتا مانعی در راه این موفقیت ایجاد کند و متاسفانه انجام یکی دو برنامه اقتصادی بد موقع، مانع چشیدن لذت این موفقیت ها توسط مردم شده و می‌توان گفت این اقدامات اشتباه و نابجا، کمک زیادی در تاثیر گذاری دروغها و شایعات دشمنان داشت.
موارد فوق الذکر تنها بخشی از مشکلاتی است که توسط بعضی از مسئولین برای مردم شریف و بزرگوارمان، ایجاد شده است.

آقایان مسئول، آیا بهتر نیست اینبار شما تجمع و راهپیمایی کنید و برای خدمت صادقانه به کشور و مردم، تجدید پیمان کنید؟

غلام آقاپور

 

تولیدی آبان ماه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.