چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
آمادگی پایانه مرزی تمرچین برای موج بازگشت زائران اربعین
22 شهریور 1401 - 12:33
شناسه : 18082
11

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از مرز تمرچین به و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم در این ارتباط خبر داد.  پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: درحال حاضر تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین برقرار بوده […]

ارسال توسط :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از مرز تمرچین به و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم در این ارتباط خبر داد.

 پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: درحال حاضر تردد زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین برقرار بوده و علاوه بر زائران ایرانی، زائران کشورهای ترکیه، آذربایجان و گرجستان نیز از این پایانه مرزی به سمت کربلا تردد دارند.

وی گفت: با وجود اینکه پایانه مرزی تمرچین امسال برای اولین بار به‌عنوان مرز منتخب برای تردد زائران اربعین حسینی درنظر گرفته شد ولی با هماهنگی بین دستگاهی همچنین تلاش مضاعف همکاران این اداره کل زیرساخت های مناسب در کمترین زمان ممکن ایجاد و تاکنون آنچه به‌طور میدانی از تردد زائران مشاهده می‌شود، رضایت از خدمات دهی در این مرز بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: تردد در مرز تمرچین از یک‌هزار نفر در روز به بالای ۱۳ هزار نفر در برخی ایام تردد رسید که برای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افتخار بزرگی به جهت میزبانی از این عزیزان محسوب می‌شود.

آرامون بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین به استان سپس به دیگر نقاط کشور انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پایان پیام/س

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.