شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
آمریکا درمنطقه شکست خورده است/ ملت ایران خسته و ناامید نیست
25 خرداد 1397 - 8:47
شناسه : 4682
11

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید فطر امسال با تبریک این عید به همه مسلمانان جهان گفتند: عید فطر روزی است که افرادی که زحمت کشیده و عبادت کردند، پاداش خود را می‌گیرند. ایشان فرمودند: خداوند متعال ماه رمضان را میدان مسابقه قرار داد تا مومنان به […]

ارسال توسط :

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید فطر امسال با تبریک این عید به همه مسلمانان جهان گفتند: عید فطر روزی است که افرادی که زحمت کشیده و عبادت کردند، پاداش خود را می‌گیرند.

ایشان فرمودند: خداوند متعال ماه رمضان را میدان مسابقه قرار داد تا مومنان به وسیله عبادت به رضای الهی نزدیک شوند. خوشبختانه هر ساله ملت ما در این مسابقه امتیاز بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بدست می‌آورند. هر وقت سال‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، معنویت، کارهای نیک و خیرخواهانه و جزءخوانی قرآن بین مردم را بیشتر می‌بینیم.

رهبر معظم انقلاب افزودند: در چند سال قبل جزءخوانی در یکی از شهرها وجود داشت اما امروز در اکثر شهرها این جزءخوانی را داریم. همچنین مجالس دعا و ذکر از سال‌های گذشته گرمتر و پررونق تر بوده است. در مساجد، خیابان‌ها و کوچه‌ها، سفره‌های افطاری بین مردم پهن شد. اوج درخشندگی ماه رمضان در شب‌های قدر بود، با آن اجتماع عظیم مردم در شهرهای مختلف که با خدای متعال مناجات کردند. اینها همان تلاش در میدان مسابقه الهی است.

حضرت آیت‌الله خامنه ای با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال فرمودند: امسال حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از همیشه بود. مردم با زبان روزه و تنها چند ساعت پس از بیداری شب قدر، در خیابان‌ها حاضر شدند و بنا بر اطلاعاتی که به دست ما رسیده جمعیت در اکثر شهرها بیشتر و پرشورتر از سال‌های گذشته بود. این نشان می‌دهد ملت ما بیدار، پرانگیزه و هوشیار است و خسته نمی‌شود.

ایشان افزودند: کسانی که به تبعیت از تبلیغات دشمن می‌گویند مردم خسته هستند، خودشان خسته و بی‌نشاط هستند و این را تعمیم می‌دهند و قیاس به نفس می‌کنند. ملت ما خسته و ناامید نیست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: ملت ما میدان کار را میدان مسابقه می‌داند و معنویت آنها هر سال بیشتر از سال قبل می‌شود. ملت ما به رغم سیاست‌هایی که می‌خواهند انسان را از معنویت دور کند به سمت معنویت می‌رود و در مقابل دنیاطلبی ایستاده‌ است.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به حضور پررنگ جوانان در عرصه های مختلف فرمودند: عامل همه تلاش‌ها در سراسر کشور جوانان هستند. این یک سرمایه معنوی بی بدیل بوده و نگهدارنده هویت و عزت کشور است.

رهبرمعظم انقلاب در خطبه دوم نماز عید سعید فطر با اشاره به هماهنگی ملت‌های مسلمان با ملت ایران در برپایی راهپیمایی روز قدس فرمودند: روز قدس امسال در میان ملت های دیگر هم رونق و شکوفایی بیشتری داشت و گسترده‌تر بود و نشان می‌داد ملت‌ها در کشورهای مختلف روز قدس را گرامی می‌دارند و این به معنای آنست که علیرغم تبلیغات دشمنان، جهت‌گیری ملت های مسلمان با ملت ایران یکی شده است.

ایشان با بیان اینکه امروز قدرت های شیطانی از قدرت و استقلال ملت ایران نگران هستند، گفت: این قدرت‌ها همیشه تلاش خود را علیه مردم ایران انجام می‌دهند و همیشه هم شکست می‌خورند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمودند: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما در منطقه غرب آسیا هفت تریلیون دلار پول خرج کرده ایم و چیزی بدست نیاوردیم.

رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند: آمریکا در منطقه شکست خورده است. شیطان بزرگ با آن همه تلاش نتوانسته است به مقصود خود برسد و بعد از این هم اگر قدرت‌های شیطانی پول خرج کنند چیزی عایدشان نمی‌شود.

ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.

آیت الله خامنه‌ای فرمودند: یک کانون مرکزی برای رسیدگی به این امور با حضور روسای قوه تشکیل شده تا مساله اقتصاد را دنبال کند و تصمیمات قاطع بگیرد.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مردم هم در این زمینه وظایفی دارند، گفتند: توده مردم باید مساله پرهیز اسراف را مورد توجه قرار دهند.

ادامه دارد …

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.