شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
آژیر قرمز کرونا در آذربایجان غربی به صدا درآمد!
26 اسفند 1398 - 14:05
شناسه : 9103
14

شب گذشته به گفته مسئولین تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذر بایجان غربی مرز ۲۲۰ نفر را رد کرد و با این شرایط وارد وضعیت قرمز شد. آذربایجان غربی وارد وضعیت قرمز شد و این فقط یک مفهوم دارد و اینکه جایی از کار مردم و مسئولین لنگ می‌زند، یعنی مردم با نماندن در […]

ارسال توسط :

شب گذشته به گفته مسئولین تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذر بایجان غربی مرز ۲۲۰ نفر را رد کرد و با این شرایط وارد وضعیت قرمز شد.

آذربایجان غربی وارد وضعیت قرمز شد و این فقط یک مفهوم دارد و اینکه جایی از کار مردم و مسئولین لنگ می‌زند، یعنی مردم با نماندن در خانه و مسئولین با برخی کاستی‌ها موجب روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا شدند و آنچه که نباید اتفاق می‌افتاد، امروز شاهد وقوع آن هستیم.

تا کجا قرار است میزبان این مهمان نامبارک باشیم؟ هر لحظه‌ای که می‌گذرد برای ما خطری است که اگر موارد بهداشتی و خود قرنطینگی را آغاز نکنیم در این جنگ شکست سختی خواهیم خورد که بهایش جان خود و عزیزانمان است.

تکلیفمان را مشخص کنیم با شوخی گرفتن این ویروس فقط تیشه به ریشه خود و نزدیکانمان می‌زنیم که دیر یا زود باید منتظر باشیم این ویروس سرکش گریبان‌گیرمان شود.
کارکنان شهرداری و تمام آن‌هایی که شبانه روز در تلاش‌اند و معابر و اماکن مختلف را ضدعفونی می‌کنند خسته شده‌اند، این چندمین روز است که در این ایام زحمتکشانی هستند که شب را تا صبح به‌خاطر جان مردم در خیابان‌ها سپری می‌کنند، ضدعفونی کننده‌ها آزار دهنده است.

پرستاران و پزشکان و تمام پرسنل بیمارستانی که امروز در خط مقدم جانانه دفاع می‌کنند و حتی بارها شاهد بودیم که به کمبود ماسک اعتراض کرده اند اینان همان خواهران و برادران ما هستند که در جنگ نابرابر  ،بدون  سلاح ایستاده اند و دفاع می‌کنند، آن‌ها ثابت کردند که هستند بیایید ما هم ثابت کنیم که دوستشان داریم و با در خانه ماندن بیشتر از این چنین زنجیره‌ای را گسترش ندهیم.

از طرفی باید از مسئولان پرسید کجای کار ایراد دارد که اکنون وضعیت قرمز اعلام می‌شود؟ با افزایش آمار همه می‌دانند یعنی باید تخت، تجهیزات، پرسنل را افزایش داد و همه این موارد سخت و طاقت فرسا خواهد بود. چه بسا از همین ابتدا نظارت‌ها و عملکرد‌ها آنقدر قدرتمند باشد که نهایتا منجر به چنین شرایطی نباشیم.

پیشنهاد می‌شود در خصوص تشدید کنترل ورودی‌های شهر اقدام اساسی انجام بگیرد که امروز با چنین آمار رو به صعودی مواجه نشویم، همچنین با افزایش نظارت‌ها و جدیت برخورد با قانون شکنان می‌تواند موثر باشد. امروز بخشی از مسئولیت جان مردم برعهده‌ شماست هر اقدام نامناسبی ممکن است غیرقابل جبران باشد.

حل این بحران تلاش همگانی را می‌طلبد که ممکن نخواهد بود مگر اینکه همه باهم در انجام وظایف خود درست و صحیح عمل کنیم و گرنه باید برای لحظات و مبارزه سخت‌تر آماده شد، که امید است باهمت مردم و رفع نواقصات از سوی مسئولین این حلقه انتقال کرونا ویروس شکسته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.