شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
آیا در بخش سیلوانا  هیچ خیری وجود ندارد؟
07 بهمن 1397 - 9:50
شناسه : 6408
22

سمن های بخش سیلوانا دقیقا کجا قرار دارند ؟ اگر جای جای شهر ارومیه را بگردیم سرمایه داران بخش سیلوانا چنان برجهای مسکونی یا تجاری بنا نهاده اند که امثال آنها در این شهر بی نظیر است و یا اگر سری به پاساژهای تجاری داخل شهر بزنیم از هر ده صاحب تجارت و سرمایه حداقلش […]

ارسال توسط :

سمن های بخش سیلوانا دقیقا کجا قرار دارند ؟

اگر جای جای شهر ارومیه را بگردیم سرمایه داران بخش سیلوانا چنان برجهای مسکونی یا تجاری بنا نهاده اند که امثال آنها در این شهر بی نظیر است و یا اگر سری به پاساژهای تجاری داخل شهر بزنیم از هر ده صاحب تجارت و سرمایه حداقلش یکی از بخش سیلوانا می باشد ، گذشته از آن کارمندان و مسئولین بخشهای دولتی و سازمانهای خصوصی نیز درصد قابل توجه از شهروندان بخش سیلونا می باشد.
اکثر ما بیشتر سرمایه داران و تاجران به نام بخش سیلوانا را سراغ داریم که نه تنها در ارومیه بلکه در سطح کشور و منطقه خاور میانه صاحب مال و ثروت فراوانی هستند، کسانی را از بخش سیلوانا میشناشیم که هم اکنون جزو رجال دولتی و سیاسی هستند و جزو نجومی بگیران این مملکت می باشند گذشته از ارومیه، کشور و منطقه ، در خود بخش سیلوانا و روستاهای حاشیه دیزج مرگور سرمایه دارنی داریم که امسال بالای ۴۰۰میلیون تومان محصول کشاورزی فروخته و حتی در صنعت دامداری بالاتر از این رقم محصول به فروش رسانده اند .

سوالاتی که باید به آنها پاسخ داده شود :
چرا باید یک خیر از آمریکا برای سامان عزیز ویلچر تهیه کند؟
چرا باید سمن ها و دست به قلم های بخش سیلوانا از این قضیه به راحتی عبور کنند؟
مگر قضیه تهیه ولیچر برای سامان عزیز از چند ماه پیش رسانه ای نشده که تهیه پانزده یا بیست و یا سی میلیون تومان با مشکل روبرو باشد؟
راستی نهادهای دولتی ومسولین ذیربط کجای این معما قرار دارند که شانزده سال سامان عزیز بدون ولیچر زندگی میکرده از دهیار و شواری روستا، بخشدار ،فرماندار ، استاندار گرفته تا شخص رئیس جمهور باید به این قضیه جواب دهند که چرا در ممکلت ما افرادی زندگی میکنند که آروزی داشتن یک ویلچر را میکشند؟

➕‌اینها سوالاتی هستند که من نویسنده جواب آنها را شاید بدانم ولی مردم عزیز بخش سیلوانا باید در مورد آن قضاوت کنند.

با سیلوانا نیوز بروز باشید

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.