شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
آیت‌الله رئیسی: اجازه نمی‌دهیم به امنیت جامعه خللی وارد شود‌/‌مجازات جایگزین حبس باید در اولویت قضات باشد
02 اسفند 1399 - 9:55
شناسه : 11368
8

 رئیس قوه قضائیه گفت: برای ما مسئله امنیت مهم است و اجازه نمی‌دهیم به امنیت جامعه خللی وارد شود و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد. آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در بازدید از زندان مرکزی یاسوج اظهار داشت: در این زندان اقداماتی خوبی برای اشتغال انجام شده تا جایی که ۶۰ درصد […]

ارسال توسط :

 رئیس قوه قضائیه گفت: برای ما مسئله امنیت مهم است و اجازه نمی‌دهیم به امنیت جامعه خللی وارد شود و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد.

آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در بازدید از زندان مرکزی یاسوج اظهار داشت: در این زندان اقداماتی خوبی برای اشتغال انجام شده تا جایی که ۶۰ درصد زندانیان مشغول به کار و حرفه آموزی هستند.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اصلاح زندانیان و مجرمان باید کاری بیشتری شود، عنوان کرد: همانگونه که دادرسی وظیفه قوه قضائیه بوده، اصلاح مجرمان نیز از مهم‌ترین وظایف ما باید باشد و تلاش کنیم جرائم را کاهاش دهیم و با اصلاح زندانیان کمک کنیم تا فرد به جامعه برگردد و زندگی سالمی داشته باشد.

رئیسی ابراز کرد: در ارزش‌های دینی و توجه به دیگران تاکید زیادی شده همانگونه که خداخواهی یک ارزش بوده دگر خواهی در پرتو خداخواهی نیز یک ارزش است.

وی بیان کرد: کار ستاد دیه،  خیرین و علما در آزادی زندانیان کار میمون و مبارکی است و باید تلاش کنیم آمار زندانیان را پایین بیاوریم گرچه برای ما مسئله امنیت مهم است و اجازه نمی‌دهیم به امنیت جامعه خللی وارد شود و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.