پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت ×
آیین معنوی وداع با پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در ارومیه برگزار شد
16 دی 1400 - 9:17
شناسه : 15508
13

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم مومن و متدین ارومیه با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند. آیین معنوی وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه‌ […]

ارسال توسط :

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم مومن و متدین ارومیه با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند.

آیین معنوی وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه‌ در مساجد جنرال، لطفعلی خان و حسینیه ثارالله شهر ارومیه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این آیین معنوی، با مداحی در غم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تمام شهدای جنگ تحمیلی به خصوص شهدای گمنام به مرثیه سرایی پرداختند و در غم از دست دادن این شهبدان اشک ماتم ریختند.

 

این شهدای تازه تفحص شده ۲۲ ساله، ۲۳ساله، ۲۵ ساله و ۳۵ ساله هستند و در عملیات‌های کربلای ۸، رمضان و تک دشمن در مناطق شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

 

حجت‌الاسلام محمدحسین خلیلی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهدا فضای جامعه را راهبری و به نوعی جامعه را به سمت روشنی هدایت می‌کند.

 

به گزارش ایرنا، چهار شهید تازه تفحص شده در منطقه شلمچه شناسایی شدند و متعلق به آذربایجان‌غربی می‌باشند.

 

آذربایجان‌غربی دارای ۱۲ هزار شهید دوران دفاع مقدس است که در مناطق مختلف عملیاتی این استان به شهادت رسیده‌اند همچنین شهدایی از سایر استان‌های کشور نیز در این استان به فیض شهادت نائل شده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.