چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی در استان از روز شنبه ۱۰ تیر ماه در آذربایجان‌غربی
07 تیر 1402 - 14:39
شناسه : 19069
8

فرمانده انتظامی استان گفت:به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی ( برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و…) بصورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس از تاریخ ۱۰ […]

ارسال توسط :

فرمانده انتظامی استان گفت:به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی ( برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و…) بصورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس از تاریخ ۱۰ تیرماه به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می شود.

سردار “رحیم جهانبخش” اظهار داشت: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی ( برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و…) بصورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس از تاریخ ۱۰ تیرماه به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می شود.

 

وی ضمن هشدار به قانون شکنان در خصوص برخورد جدی و قانونی پلیس با آنان، تاکید کرد: الحمدلله با بسیج نیروها و امکانات تخصصی، ظرفیت نیرویی خوبی از سراسر استان در رده های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم اجرای ماموریت می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نمی باشد، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس استان را جدی بگیرند.

 

پایان پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.