شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۱۴۷۷ فروشگاه آذربایجان‌غربی
23 خرداد 1402 - 11:21
شناسه : 18983
21

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار و ۴۷۷ فروشگاه در سطح این استان اجرا می‌شود.  علی دهقانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: فاز اول این طرح از اسفند ۱۴۰۱ در استان اجرایی شده و […]

ارسال توسط :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار و ۴۷۷ فروشگاه در سطح این استان اجرا می‌شود.

 علی دهقانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: فاز اول این طرح از اسفند ۱۴۰۱ در استان اجرایی شده و فاز جدید هم به تازگی آغاز شده است.

وی، افزود: این طرح شامل ۱۱ قلم کالای اساسی است که در ۴۰۸ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و یک هزار و ۴۷۷ فروشگاه خُرد طرف قرارداد متصل به شبکه کالابرگ الکترونیک بوده و تحت نظارت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اقلام مورد تاکید در طرح کالابرگ الکترونیک، گفت: شیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، پنیر، روغن مایع، گوشت منجمد، ماکارونی، قند و شکر و حبوبات در فاز اول برای افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

وی با اشاره به نرم افزار شبکه ملی اعتبار ابراز داشت: در این نرم افزار شهروندان علاوه بر آگاهی از میزان اعتبار باقیمانده مطلع شوند و آدرس تمامی فروشگاه‌های طرف قرارداد در این نرم افزار موجود است که می‌توانند از بازار یا مایکت آن را دریافت کنند.

دهقانی در ادامه با اشاره به اینکه کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* ویژه افرادی است که نرم افزار شما را نصب نکرده و به راحتی میتوانند از وضعیت اعتبار یارانه خود آگاه شوند، تاکید کرد: از ابتدای طرح در استان ۴۸ هزار و ۶۰۰ تراکنش انجام شده، توجه به این نکته ضروری است که ۳۳ هزار و ۶۰۰ خانوار شامل این تراکنش هستند که از دهک‌های یک تا ۱۰ می‌توانند خرید کنند.

وی بیان داشت: مبلغ اعتبار در این طرح در فازهای بعدی افزایش یافته و شامل تمامی دهک‌های یارانه بگیران خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.