شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اختتامیه دهمین دوره مسابقات فوتسال در بخش سیلوانا
05 اسفند 1396 - 7:43
شناسه : 3757
14

اختتامیه دهمین دوره مسابقات فوتسال در بخش سیلوانا ، تحت عنوان جام دهه مبارک فجر ٩۶ با قهرمانی تیم روستای گسیان پایان یافت. امسال بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، دهمین دوره مسابقات فوتسال داخل سالن تحت عنوان ، جام دهه فجر ٩۶ با حضور ٣٢ تیم از روستاهای بخش سیلوانای ارومیه و به […]

ارسال توسط :

اختتامیه دهمین دوره مسابقات فوتسال در بخش سیلوانا ، تحت عنوان جام دهه مبارک فجر ٩۶ با قهرمانی تیم روستای گسیان پایان یافت.

امسال بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، دهمین دوره مسابقات فوتسال داخل سالن تحت عنوان ، جام دهه فجر ٩۶ با حضور ٣٢ تیم از روستاهای بخش سیلوانای ارومیه و به همت گردان شهید خرازی زیوه لشکر ٣ حمزه (ع) در سالن ورزشی اردوگاه مهمانشهر زیوه برگزار گردید .

این دوره از مسابقات در قالب ٨ گروه ۴ تیمی ، از مورخه ۶ بهمن ماه ٩۶ با هم به رقابت پرداختند که هر یک از تیم های شرکت کننده با شرکت منظم در مسابقات به مراحل بعدی راه یافتند و در نتیجه ٢ تیم روستای زیوه و روستای گسیان بخش سیلوانا موفق به راهیابی به مرحله فینال شدند که این دو تیم در رقابتی حساس سرانجام روز پنج شنبه ٣ ام اسفندماه ٩۶ به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم روستای گسیان با کسب نتیجه ٢ بر ١ توانست تیم روستای زیوه را مغلوب و قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و تیم های زیوه و گردوان بترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گیرد و تیم روستای ناری منتخب اخلاق این دوره از مسابقات گردد .

آیین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز بلافاصله بعد از اتمام مسابقه فینال در سالن ورزشی مهمانشهر زیوه با حضور چهره های ورزشی و جوانان بخش سیلوانا ، مسئولان تربیت بدنی لشکر ٣ حمزه (ع) و گردان شهید خرازی زیوه همراه بود که از تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق و ورزشکاران با اهدای جوایز تقدیر گردید و دهمین دوره مسابقات فوتسال بخش سیلوانا به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.