شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه
04 اسفند 1399 - 13:42
شناسه : 11415
7

استاندار آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه خبر داد. به نقل از استانداری آذربایحان غربی، محمد مهدی شهریاری اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با دستور رئیس‌جمهور برای پایان طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه پرداخت می‌شود. وی افزود: به دنبال سفر محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و […]

ارسال توسط :

استاندار آذربایجان‌غربی از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه خبر داد.

به نقل از استانداری آذربایحان غربی، محمد مهدی شهریاری اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با دستور رئیس‌جمهور برای پایان طرح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه پرداخت می‌شود.

وی افزود: به دنبال سفر محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و بازدید از تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه و سپس درخواست از رئیس جمهور برای پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از حساب موجود در خزانه برای تکمیل این پروژه، رئیس جمهور با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح موافقت کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهتمام جدی دولت برای احیای دریاچه ارومیه پیش‌بینی می‌شود طرح بزرگ انتقال آب به دریاچه ارومیه پیش از پایان کار دولت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.