شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
ارومیه به این تیم افتخار می کند
11 آذر 1398 - 21:32
شناسه : 8366
51

باشگاه نود / ارومیه به این تیم افتخار می کند. امین قاسمیان پس از جابجایی امتیاز باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز با باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ آزادگان و انحلال نام گسترش فولاد امتیاز لیگ یکی آن در مرداد ۱۳۹۷ به ارومیه انتقال و باشگاه نود جهت حضور در لیگ آزادگان تشکیل شده و مالکیت آن در حال […]

ارسال توسط :

باشگاه نود / ارومیه به این تیم افتخار می کند.

امین قاسمیان

پس از جابجایی امتیاز باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز با باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ آزادگان و انحلال نام گسترش فولاد امتیاز لیگ یکی آن در مرداد ۱۳۹۷ به ارومیه انتقال و باشگاه نود جهت حضور در لیگ آزادگان تشکیل شده و مالکیت آن در حال حاضر بر عهده اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.

به ازعان بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران فوتبال ، بازی در لیگ یک کشوری به مراتب مشکل تر از لیگ برتر کشوری است چون تمام تیم ها برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران باهم رقابت دارند.

تیم فوتبال نود ارومیه یک علمیات غیر ممکن را تا حد زیادی انجام داده است تیمی که کل قرداد بازیکنانش اندازه یک بازیکن لیگ برتری هم نیست توانسته با یک بازی کمتر مقتدرانه صدرنشین لیگ آزادگان شود.

در ذهن هر فوتبال دوستی ، نود ارومیه یعنی تیمی سرشار از انگیزه غیرت ، جوان گرایی و البته کاملا بومی است که هم اکنون به قهرمانی و لیگ برتری شدن چشمک می زند و دیدیم که در رقابتهای جام حذفی چگونه تیم تراکتورسازی تبریز را با آن همه ستاره ملی پوش و بازیکن خارجی به زانو درآورده بودند.

می طلبد متولیان ورزشی و دیگر مسئولان و ارگان ها نگاه ویژه ای به این تیم جوان و شایسته و بومی داشته باشند چرا که بعد از چند دهه می تواند نماینده شایسته ای برای استان آذربایجان غربی در سطح اول فوتبال ایران باشد چرا که این تیم ثابت کرده از بازیکنان ، کادر فنی و مدیریتی حرفه ای برخوردار است،

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.